Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
YSR1971 schreef:Neon heeft een keurig buikje. Ze is minder schraal dan bij vorige drachten lijkt het op de foto, klopt dat? Is het lastig om haar een beetje op gewicht te houden of valt dat mee?
fokfanaat schreef:$416.45 , is dollar, en zal nog wel eea bijkomen, ik zie het wel.
http://www.foalingalarm.com/equipage.htm
Neonlight schreef:Neon en Kitzbi zijn altijd de bescheiden merries qua buiken.Overigens moet Neon nog wel meer dan 100 dagen, want ze draagt altijd wel over en traditie 5 mei wil ik er eigenlijk wel inhouden.
YSR1971 schreef:Neon heeft een keurig buikje. Ze is minder schraal dan bij vorige drachten lijkt het op de foto, klopt dat? Is het lastig om haar een beetje op gewicht te houden of valt dat mee?
Neon is vreselijk om op gewicht te krijgen. Dit is eigenlijk het eerste jaar dat ze redelijk op gewicht is. Ik ben vorig jaar, toen Pepa 1 of 2 maanden oud was, begonnen met paardenmeel te voeren, en dat is fantastisch spul. Neon is eindelijk een beetje op gewicht te krijgen.
Momenteel krijgt ze 's morgens 1 schep brok, 1 schep paardenmeel, 1 15 liter emmer vol met wortelplakjes, en ditzelfde krijgt ze ook 's avonds. Wel in 2 keer verdeeld, want het past niet eens in haar voerbak.Meestal krijgt ze eerst meel en wortelen en een uur later haar brok.
Verder nog kuil van goede kwaliteit, zoveel als ze wil.
Steffi_H schreef:Ik zit soms wel met mijn haren in mijn haar.