pff weer eentje gemist!! nou misschien zie ik dancer dan nog wel, ze is nu de stal uit...
@stephany: oh dat is hope.. ok.. dat wist ik niet, maar nu wel de foto daarvan doet het echter helaas niet ... maar die foto van queen wel! wat een droppie zeg!!
Je zit natuurlijk met het tijdsverschil tussen ons en Amerika, en aangezien de meeste veulentjes geboren worden in de avond/nacht/tegen de ochtend, kan het vannacht bij ons wel spannend worden daar...(begrijpen julliehet nog?) Ik weet wel dat Shanza van Mulligan, spannend begint te worden.
Maar we hebben ook geen lijst meer, die op pagina 1 is eigenlijk afgelopen...
Hmm geen idee geen ervaring met katten. Ik heb het nu van een duur merk swarzkopf ofzo (weet niet precies hoe ik het schrijf), maar vind die van de kruidvat beter en is ook goedkoper.
Ja super word het er van tenminste bij mij alleen het gele onderin is soms heel moeilijk maar met goed boenen wil het Maar een pers word niet zo vies dus volgens mij moet dat lukken
Haha ze plast vast niet op haar mooie vachtje zodat het na een paar maanden er goed in zit Maar Persen zijn veel werk ik weet het, maar ben blij dat die van jou tenminste zich kan uitleven. Bij ons in het asiel zaten 2 persen die ik moest verzorgen en de 1 vond het niet leuk een borstel over zich heen... nou dat is me wat.
ja geef mij eens een leuke cam door kom er nooit wijs uit wilde dat ik dat nu had gewoon jasmijn op de cam lijkt me echt heerlijk!!! Dit is trouwens echt de 1e nacht dat ik mezelf niet naar bed krijg heb vanmiddag nog 2 uurtjes liggen slapen en ben nu echt helemaal strak!!! Durf gewoon niet naar bed te gaan