Vanochtend op de camera oogde ze hetzelfde als gisteravond, stond wel wat in haar hooi te duwen, maar eet niet.
Vannacht toen ik een aantal keer op de camera gekeken heb, stond ze wel gewoon hooi te eten, maar nu zal de pijnstiller wel uitgewerkt zijn.
Toen ik eenmaal op stal was leek het toch beter dan ik dacht, haar voer wou ze niet, maar wortels at ze wel (in schijfjes), dus eerst maar wat wortels gegeven.
Toen ze wel wortels at en haar voer niet, bedacht ik me ineens dat ander voer dan misschien ook beter zou vallen. Nou dat bleek, ze heeft een volle schep muesli opgegeten

Haar temperatuur is omlaag naar 37.4, dus ook een stuk beter en het kwijlen is ook over. Ook lijkt ze een stuk fitter dan gisteravond.
Inmiddels staan ze weer buiten en ook daar liep ze direct de schuilstal in om hooi te gaan eten

Dus het ergste lijkt gelukkig over.
Ik laat voor de zekerheid vandaag toch ff de DA naar haar gebit kijken, ze lijkt toch wel wat moeite met kauwen te hebben. En als dat het niet is weten we dat iig ook weer.
KBK, fijn om te lezen dat deze symptomen inderdaad van een probleem met haar gebit kunnen komen, dat is tenminste op te lossen, en niet zo ernstig.