Denk dat de boel enorm opgerekt word en uiteindelijk zal dat ook nooit meer weg trekken.
Tinniie
Geplaatst: 18-03-15 15:47
Wow die is echt rond, maar blijkbaar haar gewoonte als ze vorig jaar ook zo dik was? Ze lijkt ook nog heel levendig te zijn, die 2 van mij rennen zo niet meer rond hoor
Mierela stond net een uurtje buiten maar ze staat ondertussen weer op stal want ze stond te dringen voor het hek ze wou niet meer buiten staan.. Spannend dus. Staart weer stuk slapper.. Toch blijft ze onverstoord door zoeken naar vreet
Laatst bijgewerkt door Nicole op 18-03-15 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn fries neigt ook zo hoor, hoogdrachtig! En heeft er echt geen last van. Veel zucht erbij ook trouwens. Deze merrie is echt vol, maar huppelt duidelijk nog vrolijk rond.
De ene vrouw wordt ook aanzienlijk dikker qua buik dan de ander
Ik dacht ga even kijken maar hij geeft aan dat het live evenement is beeindigd
Ja YouTube doet wel eens stom dan voert ie een update uit en dan krijgt de video weer een nieuwe link. Via mijn kanaal op YouTube is altijd de goede live beelden te zien met LIVE in rood erbij.
Na een paar dagen flink ziek te zijn geweest eindelijk weer naar stal geweest vandaag en ik schrok wel een beetje, waar Mini zaterdag nog enorm uitstak naar alle kanten is ze nu ineens vrij plat aan de zijkanten met een beetje hangbuikje. Uier doet nog niks, banden lijken wel wat te verslappen.
Nicole, die foto's zijn niet gezond hoor. Dier heeft echt een gigantische hangbuik. Ik weet niet of daar verder nog wat mee gedaan wordt? Lijkt mij echt niet goed voor gewrichten en rug. En het lijkt op de bewegings fotos inderdaad soort Van vocht. Ik zou niet blij met zo'n buik zijn!
linda2008
Geplaatst: 18-03-15 21:09
Michelle wat een knapperd
Hier even ter vergelijk, dag 268 (vanaf laatste dek, 278 vanaf eerste)
En vandaag, dag 307 (vanaf laatste dek, 317 vanaf eerste) zit nu toch wel duidelijk vooruitgang in