euhh sorry PJ dacht dat je maseike was in een oogopslag hahahhaha
Caresse07
Geplaatst: 14-01-10 23:31
miszlisanne schreef:
als ie dronken is komt ie strax nog met bloemennamen
jou naam vertel je nog niet?
Mijn naam? Ik heb nog niks bedacht hoor, alleen een lijstje met eventuele namen, maar nog geen definitieve keuze. Vooral omdat ik voor een hengst wel met een H moet maar voor een merrie is dit vrij en ik weet niet of ik het leuk vind om daar iets met een andere letter voor te kiezen. Maar.....heb wel een hele leuke naam met een F, dussssss...... Ik ben er gewoon nog niet uit dus
Caresse07
Geplaatst: 14-01-10 23:31
miszlisanne schreef:
euhh sorry PJ dacht dat je maseike was in een oogopslag hahahhaha
Oh ha ha, dacht al
Maar eh.... vind niet dat ik op de ava van Maseike lijk hoor
pfoe jullie maken mij allemaal nieuwschierig naar de namen.
Maseike
Geplaatst: 14-01-10 23:40
Zeg ik lekker niet
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-01-10 23:41
Ik moet wel lachen, ieder jaar weer hetzelfde met de namen. Bij mij staat 1 ding vast, het begint met Reedhill's, en verder weet ik het nog niet. Dit is mijn 4de of 5de dikke buiken topic, ik weet eigenlijk niet of ik bij mijn eerste veulen in 2005 heb meegedraaid. In 2008 heb ik een jaartje niet meegedaan, 2006, 2007, 2009 en dit jaar in ieder geval wel.
Hahaha.. Er zijn is volgens mij 1 hier, weet van god niet meer wie, moet ik ff in inbox kijken, die hier van Paulien en Greta de namen weten, alleen dat is dus alweer veranderd
Ook hier word dit de laatste keer. Misschien ooit als er nog een sexy hengst loopt dat ik denk zo merrie das een mooie man voor jou. Maar dit is nu echt de laatste voor de merrie. 3 uit een merrie vindt ik mooi zo.
Of hier waken... (A) Haha, Gratis en voor niks! Je zal de week erna gegarandeerd als een roosje slapen
Caresse07
Geplaatst: 14-01-10 23:47
Neonlight schreef:
Je kunt ook gezellig meekletsen zonder een drachtige merrie te hebben, kijk maar naar Gem. In ruil daarvoor mag je dan bij Neon waken.
Nou Neon, wat een genereus aanbod zeg, dat we dan bij Neon mogen waken
Caresse07
Geplaatst: 14-01-10 23:48
Joto schreef:
Of hier waken... (A) Haha, Gratis en voor niks! Je zal de week erna gegarandeerd als een roosje slapen
Nou mocht ik last van slapeloosheid krijgen zal ik het in gedachten houden
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 14-01-10 23:48
Ik miste het in 2008 toch wel. Voor Neon is het in ieder geval zeker niet de laatste keer, die doet het gewoon goed als fokmerrie, en dat vindt ze zelf ook een prima leventje. Heb al weer kandidaatjes staan voor volgend jaar.