Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dana01 schreef:oeh Balen Hiboune ...
wat schuift het Youngster
hihihi
hiboune schreef:Komt nou echt geen melk meer uit dus valt niks te melken..
Hiba is trouwens wel hengstig kan dât ook nog een bepaalde invloed hebben op bent?
youngster schreef:Oh ja Noon heeft het heen en weer gekregen vanmorgen! Dussss wie weet vannacht!
Sjoert schreef:Staat ze op stal?
hiboune schreef:Help!
Trof vanmorgen een niet zo fitte bentley aan.. Verschrikkelijk aan de diarree en sloom.. Nou kwam ik er dus achter dat hiba haar amper tot niks laat drinken.. Pijn in der uier?
Zo te zien aan de waterbak heeft bent veel water op zou dat een reden van haar diarree moeten zijn? Toen ik wat melk in mijn hand had gemolken at bentley mijn vingers er zowat bij op!
Wat moet ik nou doen??
Nicole288 schreef:Ja pff, dilemma.. ik moet het spul hier buiten gaan doen, maar als ze nu doorzet mis ik haar zometeen alsnog! (youngster of Sjoert willen jullie mij laten weten als ze in de tussentijd begint?)
*gaat opschieten*
Lindy1982 schreef:Ik weet niet hoe oud je veulen is maar in de eerste twee weken krijgt moeders ook allemaal hormonen door haar lichaam waardoor de meeste veulend de eerste twee weken aan de diaree zijn.. Ons veulen had vorig jaar helemaal een kale kont van de diaree..
DA bij gehaald en bleek normaal te zijn door de hormonen en het weer hengstig worden van de merrie..
Mijn veulen drinkt ook soms water kan je toch niet tegen houden ze doen de moeder na. net zoals gras eten en hooi.
Die van mij is nu 1 week oud
besita schreef:Lindy die diarree in de eerste twee weken heeft te maken met verandering van ten ed en dus de darmflora die zich aanpast ..je veulen is dan niet ziek !!! als je veulen ziek toont en sloom dan is er meer aan de hand