Helaas is het pas volgend weekend dat we gaan
(maar we gaan wel 4 dagen 
)                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(maar we gaan wel 4 dagen 
)                                                         Nicole288 schreef:Neon: Knap stelIk vond het ook erg meevallen met Frannie, het helpt ook als ze zich zo goed houden
melanie: Sky zou zijn eigen mams gedekt hebben? Of begrijp ik het nu verkeerd?

) hopelijk is de dag beetje meegevallen?jennyk schreef:Maseike: goh vandaag al cyp naar de opfok! Sterkte en succes!
Mel: 't ja voor de zekerheid zou ik misschien toch wel laten scannen. Hoelang is het geleden? En hoe groot is de kans eigenlijk dat een veulen van 4? maand dat voor elkaar krijgt
Nicole288 schreef:6 weken geleden al? Dan was hij 3,5 maand? Volgens mij kan dat echt niet. Maar als het scannen geen probleem is bij Lisa: gewoon even doen, dan ben je maar gerust gesteld.

geldt voor beide merrie's (ook de nieuwe) ze hebben niet één keer gehinnikt 
                                                         Neonlight schreef:Wat heb ik het dan toch makkelijk met Neon, die is haar kind binnen 5 minuten al vergeten.
                                                         Maseike schreef:Update aan mijn zijde.
Cypress is veilig aangekomen en was super braaf onderweg en liep ook netjes zo de trailer in.
Alleen toen de deur van de trailer dicht ging gilde die naar mama en mama was het er zeker niet mee eens.
Cypress staat nu even op stal om bij tekomen en heeft nu eten en hij at meteen.
Monnie was para met gillen en door de stal rennen en gek doen maar na half uurtje was ze wat meer rustig en at der hooi op en bleef gillen maar zag geen reden tot een spuitje.
Dus het scheiden is goed gegaan alleen de trannen kwamen thuis toch flink over mij wangen.
Maar alles is super verlopen en dat cyp maar een grote en stoere knul mag worden.

dus dat was ook de reden van wegwezen en laat hem maar lekker met rust  

vrijdag nog fotoshoot gehad.

hij had het super naar zijn zin totdat hij ons zag, toen wilde hij naar ons toe maar zijn vriendjes vonden dat niet leuk.
 Hij gaat vast snel wennen hoor!