Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamaramt schreef:Red is bijna 4 maanden en wil ik in oktober afspenen/wegbrengen..en ik moet eerlijk zeggen dat ik inmiddels al weken aan het nadenken ben hoe of wat mbt afspenen. Ik merk dat ik er zelf wat gestresst zelfs van ben
Ik wil zo min mogelijk stress en heb allerlei opties al over nagedacht maar de beste optie lijk ik nog niet gevonden te hebben
AshleyRol schreef:tamaramt schreef:Red is bijna 4 maanden en wil ik in oktober afspenen/wegbrengen..en ik moet eerlijk zeggen dat ik inmiddels al weken aan het nadenken ben hoe of wat mbt afspenen. Ik merk dat ik er zelf wat gestresst zelfs van ben
Ik wil zo min mogelijk stress en heb allerlei opties al over nagedacht maar de beste optie lijk ik nog niet gevonden te hebben
Ik ook nog niet.. hoopte in je andere topic wat tips te krijgen maar daar wordt bijzonder gepraat over afspenen helaas.
tamaramt schreef:Red is bijna 4 maanden en wil ik in oktober afspenen/wegbrengen..en ik moet eerlijk zeggen dat ik inmiddels al weken aan het nadenken ben hoe of wat mbt afspenen. Ik merk dat ik er zelf wat gestresst zelfs van ben