Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het is normaal echt een boef met bijten en rennen en nu deed hij helemaal niks. Ik heb zijn temperatuur gemeten en deze was 39.9. De dierenarts is gelijk gekomen en heeft hem ontstekingsremmers en pijnstillers ingespoten. Ze kon geen duidelijke oorzaak vinden. De gewrichten zijn niet gevuld, longen klinken normaal en darmgeluiden zijn normaal. Mest ziet er ook goed uit en hij drinkt goed. Eten doet hij ook, maar een beetje met lange tanden. Ik hou hem nu goed in de gaten of er niet meer verschijnselen bij komen (misschien toch koliek of voor als hij moeilijker gaat ademen). Als het morgen nog niet beter is dan krijgt hij ook antibiotica. Dat vond de dierenarts nu nog niet nodig omdat er geen oorzaak lijkt te zijn en het misschien gewoon een 'griepje' is. Hij is ook gelijk ontwormt tegen spoelwormen. Nu even afwachten hoe hij het gaat doen.
Lijkt wel of ik Dunja zie staan, alleen dat dingetje onder z'n buik heeft Dunja niet
Dotan ziet er goed uit, gaat zaterdag vast goedkomen. Ik ben benieuwd wat ze van hem vinden.
komt door de amstel zeker!!!
, als kinderpony!! Genieten!
Wat een hals
en alvast succes in Raalte!!
En die Joey slaat alles he
!!!
top want hij is leuk
,Stal breukelenhof, als het goed is mag het best iets verder zijn toch?
wat een lieve Diesel, heerlijk!!!
!!
hier wel met het hoofd onder de staart maar niet volledig eronder hoor!!
, wat ziet ze er top uit en blijft numwel gewoon wachten achter de draad?
, maar dan willen we ook een Dunja zien natuurlijk!!!
maar hij was super actief en at goed. Heel er getwijfeld om de dierenarts te bellen. Omdat hij zo actief oogde besloten het nog even aan te kijken. Net om half 6 was de koorts 38.8. Ik kwam de boer tegen dus die houdt hem nu in de gaten. Ik ga even proberen nog een uurtje te slapen want heb al met al maar 2 uurtjes geslapen
Ik weet mijn tijdsbesteding de komende zomer