meer buiten fotos komen nog

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
astridklomp schreef:Nou Fotsy, Roxy doet helemaal niet haar best om te bevallen. Die ligt weer languit te snurken net als elke avond.![]()
[ [url=m/L8dcmj.jpg]Afbeelding[/url] ]
melanie20 schreef:hoi hoi meiden,
hopelijk vergeven jullie mij nu dat ik niet reageer op iedereen..![]()
![]()
leef nog steeds op een happy wolk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ff snel der het topic gesjeesd...
die dat er nog meer het wat spannender gaan maken... Ben erg benieuwt wie de volgende is...
is het misschien leuk om in de lijst ook de geboorte datum te zetten?
ik ga even een topic maken over lajoy.... hier alvast een voorproefje![]()
[ [url=m/Vv5u5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fotsy schreef:Spannend joyce, ook wel geen idee maar volgens mij zal dit niet lang meer duren dan.
Pretty wat zou ne mens doen zonder pc en internet, ik alleszins gek worden
Mierela ziet er goed uit, net zoals de mijne jeuk en veel jeukkling ziet er al goed uit, uiertje kan nog iets voller misschien, spannend, ik krijg er meer en meer zin in en ook in jullie veulens.
Neonlight schreef:Ik mag toch echt hopen dat Luna nog veranderd in haar uier als er al harsjes aan zitten. Een veulen zal echt veel problemen met drinken krijgen met zulke spenen.
Joyce, ik weet dat het bij Neon nog wel eens 2 weken geduurd heeft na het verliezen van de slijmprop.
fokfanaat schreef:Slijm en melk klinkt alsof het nu heeel snel kan gaan.
Uier van luna is nog wel heel leeg, kan het niet ipv van hars een vuiltje oid geweest zijn.
Hier was ze gister toch wat onrustig metde staart, en at niet zo goed, dus vannacht voor het. Eerst het alarm erop gehad.
Nicole die van jou ziet er toch uit of ze dr datum niet gaat halen.