Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nien1984 schreef:Ja, iedereen moet ergens beginnen met barncammen en aangezien ik de merrie zo'n 24u gevolgd heb en haar afrekening inmiddels kan uittekenen wilde ik toch wel graag zien wat de wereld gaat missen...
Dat jij het al 7 jaar doet wil niet zeggen dat je zo mag oordelen op deze manier want dat vind ik ongepast en misselijkmakend. Ik moet me bijna aangevallen voelen als sensatiezoeker die graag dode veulens bekijkt? Nou nee, daar.pas ik voor... genoeg dode veulens in het echt gezien.
Misschien was het voor sommige mensen gewoon een afsluiting van een emotionele gebeurtenis en daar is niets mis mee!
Vue schreef:Nien1984 schreef:Ja, iedereen moet ergens beginnen met barncammen en aangezien ik de merrie zo'n 24u gevolgd heb en haar afrekening inmiddels kan uittekenen wilde ik toch wel graag zien wat de wereld gaat missen...
Dat jij het al 7 jaar doet wil niet zeggen dat je zo mag oordelen op deze manier want dat vind ik ongepast en misselijkmakend. Ik moet me bijna aangevallen voelen als sensatiezoeker die graag dode veulens bekijkt? Nou nee, daar.pas ik voor... genoeg dode veulens in het echt gezien.
Misschien was het voor sommige mensen gewoon een afsluiting van een emotionele gebeurtenis en daar is niets mis mee!
Mag je vinden hoor, maak je niet zo druk.
Gepaster is dan om de eigenaar gewoon te pmen voor de foto's ipv te verspreiden via via.
Nadesh schreef:Een ding snap ik alleen niet.
Op de foto's zie ik een heel veulen.
terwijl ik op marestare het volgende las:Citaat:Both the vet and I were aware the cam was on the whole time and had thought of it, there was a point when we had to get the rest of the foal out that we needed it cut. For people who have been watching her and saw how she kept going down the last 24 hours..know that was because the foal was breech and anytime she would try to go into labor it was a no go.
Of lees ik nu iets verkeerd??
Nien1984 schreef:Ja, iedereen moet ergens beginnen met barncammen en aangezien ik de merrie zo'n 24u gevolgd heb en haar afrekening inmiddels kan uittekenen wilde ik toch wel graag zien wat de wereld gaat missen...
hiphopje schreef:weet iemand wat ze aan het doen zijn met het veulen van Big Sky Farm????
jetwii schreef:zijn ernog cams die jullie vanacht verwachten ?
Citaat:I just again want to thank you all for this thread as I had not slept in two days and it allowed me to get some sleep last night. I can say that Chevy is proably out of the woods and does not need to be watched. She just had a nice huge pile of manure about an hour ago,(funny to jump for joy over that act especially when I have to clean it..LOL) She is in very mild pain, is eating drinking and now peeing and pooping well and seems to just progress more and more for the good. The vet will come tomorrow afternoon to flush her and check things out as we needed to give her a day to rest and heal.
The Marestare team is incredible, especially Heather as she is the one I have dealt with the most, and her wisdom to not show the colt was correct in everyway though a lot of you sent me private messages and I made a private page for him on my website. I also think all the people on here and their comments and prayers are a huge help when you have a foal, in a good or bad situation. Again I thank you all for your support, your time, and your prayers.
Susan