peetjjuh ziet de bomen door het bos niet meer
geweldig Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hier valt dat haar nogal mee, alleen waren ze duidelijk gezwollen. Ik maak me er toch een beetje zorgen over eigenlijk. Echt vol waren ze niet, maar toch een heel duidelijk verschil met anders.
Ik was er helaas niet bij, maar blijkbaar waren haar 2 voorste maaltanden in een rare krul gegroeid. Ik kan er me niet echt iets bij voorstellen, maar zo omschreef mijn vader het. De tandarts gaf aan dat hij dat nog niet eerder had gezien. Haar tandvlees zat dus wat ontstoken daardoor.
Dus heeft hij haar toch kunnen behandelen
Ik was blij, want anders moest ze daar nog zo lang mee rondlopen (verdoving tijdens lactatie is ook af te raden).
Ik ben er heel blij mee. Ik heb al bijna alles gelezen (behalve de delen over inseminatie enzo en dan het laatste deel maar oppervlakkig bekeken).
Een zwart lederen met messing versiering
peetjjuh schreef:Zie hier allemaal van die leuke 'tietfoto's', dus ik met mijn telefoon onder mijn shet hangen...![]()
Alleen maar haaaaaaaar hahaha!![]()
![]()
Moet op mijn knieën liggen of eronder gaan liggen om te zoeken, 2 spelden in een hooiberg?
en stout
Ik kon het echt niet ongestraft laten. Ze was zeiknat van het zweet. Hoop dat het geen weerslag heeft op het veulen
Ik hoop dat het snel terug de goede kant uit gaat!

inowa schreef:kiki,daar kan ik je ook niet mee helpen heb het ook nog nooit meegemaakt.
nou dierenarts is geweest, Ylona is zwaar bevangen.
ze krijgt nu metacam en moet of in een dikke laag stro op stal of in de modder en aangezien de grond bevroren is word dat dus de stal.
dat betekend ook dat pepper voorlopig ook op stal moet blijven want die 2 kunnen niet zonder elkaar.
woensdag komt de dierenarts weer (zowiezo voor de koeien) en dan kijkt hij weer even naar ylona.
enige manier om het in de toekomst te voorkomen is haar elk jaar te laten dekken en op dieet te houden.
op zand kan ze niet omdat ze gevoelig is voor zandkoliek.
hopelijk kan ik er snel heen,dan maar even met beide dames gaan wandelen paar x per week zodat ze niet ook nog spierbevangen word.