marjolein88 schreef:geshahquille: wat leuk zeg! Ken je excellent daarzo?
Ja heel leuk! Nou mischien als je even een kleine omschrijving doet hoe die er uit ziet ze hebben nu rond de 25 paarden pony,s lopen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het was/is echt heel erg druk deze week,dus ik heb geen vergelijkende fotos meer gemaakt,gewoon elke avond en ochtend er even ondergedoken

hihi waar je al niet blij mee kunt zijn nietwaar???

klopt 
) 

gelukkig is alles goed gegaan.
dat gaat goehoed!!!

Maar ik vind haar prachtig, en ben helemaal verliefd! Ik heb even moeten helpen, want de schoudertjes wilden er niet helemaal goed doorheen. Ook ademde het veulentje niet, maar na stimuleren via de neus kwam dat redelijk snel op gang. Veulen was uitgeput van de bevalling, en had moeite met opstaan. Omdat ze toch wel binnen een uur biest binnen moeten hebben, heb ik even een handje geholpen met staan, en haar na de melkbar geleid. Die was snel gevonden.. En nu is het prima, kan zelfstandig opstaan en drinkt de hele dag door!
Wij zijn helemaal blij! Montana is een supermoeder! Liet mij gewoon helpen en vertrouwde mij, dat is super om mee te maken dat een paard met zo'n verleden toch weer leert vertrouwen! Monty is erg beschermend naar het veulen toe m.b.t de buurvrouw( ook een merrie) maar mij laat ze rustig bij haar veulen. Geweldig!
Jazzy en Montana
Nog nat van de geboorte...