YSR1971 schreef:Goedemorgen! Fris en fruitig en uitgeslapen na een nachtje ziek kind, heerlijk![]()
Zitake, jij zult helaas wel meer van dit soort gevallen zien, of niet? Ik hoop eigenlijk dat ie niet wordt opgehaald door de eigenaar, maar een beter thuis mag krijgen elders. Mijn 2 exemplaren waren er minder ernstig aan toe toen ze bij ons kwamen, maar hebben het ook niet leuk gehad vroeger. De grote (kruising Cocker/Basset) heeft 2 jaren bijna fulltime in een te kleine bench doorgebracht, waardoor hij nu alleen nog maar in S-vorm kan liggen, de kleine (Schnauzer) is geslagen en is zelfs doodsbang als een klein kindje in de handjes klapt.
ooh arm schnauzsje, je andere hondje natuurlijk ook, bah sommige mensen
. Heb ook altijd gezegd dat ik er een afdankertje bij wil hebben. Die heb ik idd gehad een koningspoedel van nog geen jaar. Baasje wilde haar ineens niet meer dus ik heb gezegd dan neem ik haar. We hebben haar een jaar gehad, maar omdat ze steeds bedolven werd door mijn terrorcorps (schnauzers) heb ik besloten om het bij mijn bazin te proberen tussen haar roedel gaat het super. Ik zie haar dus wel nog regelmatig. Maar bij ons waren de schnauzer haar de baas, Ze werd gepakt als ze wat blij deed, als ze buiten eens lekker gek wilde doen werd ze gepakt door een stuk of 3 bandieten. Met borstelen zat ze onder de wondjes gewoon van het getreiter van mijn schnauzers
Ze was gewoon veels te zacht van karakter voor hier in de roedel. Maar nu gaat het super op haar nieuwe plekje en ze is nog steeds even blij als mij ziet

Steffe_h gefeliciteerd!

jong geleerd is oud gedaan haha ze pakt alles erg nuchter en braaf op