oooh dat vind hij niet erg hoor ,zou niet weten waarom
-Romi vandaag op dag 260 !! -vanmorgen 3 drachtige mini's uitgebroken...leuk ,heb ze 3 km verder uit de plantage kunnen halen ! -4 dode pasgeboren konijntjes in het hok daarnet.
pffff hoop dat de dag wat positiever verder gaat vandaag...gaat nu naar de kinesiste.
KootMiraDrum
Geplaatst: 16-02-09 12:42
Saffier schreef:
Tegen mijn baas gezegd dat ik op de bank ik slaap was gevallen. Mijn collega's wisten dat Nicola zou komen
Deze is niet van mij hoor, maar de moeder van de merrie waar ik op rij, en het is het eerste veulentje dit jaar. Dus dit wilde ik graag delen De eigenaren houden persoonlijk niet zo van vossen, dus ik moest wel lachen toen ik het veulen zag
Oh wat een poepie is dat. Verder iedereen gefeliciteerd met de veulentjes. Gauw weer even bijgelezen,het lijkt wel een boek haha. Wauw ik moet ook gauw weer eens foto's maken.
@Saffier; Leuk dat het klikt, niets mooier als verliefd zijn.. @Mnonn; Wauwie wat een knapperd, zie ik daar een ramsneusje ?? (Dat vind ik ZO MOOI)
Weten jullie nog dat ik in januari melde dat op de manege waar ik gewerkt had een veulen was geboren, VORST ? de moeder en een schimmel b-merrie waren aangekocht en bleken drachtig ! van zaterdag op zondag heeft de schimmel een veulentje gekregen, een hengst; JOKER, volgens de sms vd meiden daar is hij; een beetje schimmel en bont-achtig.. Als er fotos zijn zouden ze die mailen dus dat laat ik ze jullie ook wel ff zien, Vorst is een echte vorst mama loopt heel af en toe alweer een beginnerslesje mee en dat vind hij helemaal niet erg, ook is het een enorm knuffelbeest mja wat wil je met al die meiden om je heen..
Hier geen nieuws te melden verder! Grtjss Tineke
PercyLeen
Geplaatst: 16-02-09 15:48
Het is wel het jaar van de mooie baby's! Gefeliciteerd met alle nieuwe kinders! Klinkt als een geslaagde date met de dierenarts
Hier nog een paar kiekjes van mijn verwende dikke dame!
Ze schaamt zich toch wel wat voor dr daden op vroege leeftijd