Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suelza schreef:TabeR schreef:Fotoooos!
en dat halster waar heb je die vandaannog steeds nieuwschierig
Welk halster?! De leren of de rode? Volgens mij is die bordeauxrode gewoon van mr. Ed en het leren halstertje wat ze heeft, heeft ze gekocht tijdens de Centrale Merriekeuring (van mijn toppertje) in Ermelo...
yashilha schreef:Even een vraagje wanneer doen jullie je veulen een wormenkuur geven,als ze een week oud zijn?
TabeR schreef:ai.. ja dat gebeurd bij ons op stal ook ze bijten overal in
TabeR schreef:Suelza schreef:Welk halster?! De leren of de rode? Volgens mij is die bordeauxrode gewoon van mr. Ed en het leren halstertje wat ze heeft, heeft ze gekocht tijdens de Centrale Merriekeuring (van mijn toppertje) in Ermelo...
die leren inderdaad, wil voor mijn merrie nog graag eentje maar divoza heeft niet zulke mooie
wel grappig dat een veulen alleen aan de wandel durft te gaan wordt nog heel wat..
Suelza schreef:GESTREEPT?!?! Mijn opa zou zich omdraaien in zijn graf als ik dat zou doen! Haha, dat had hij nooit goed gevonden. Een veulen met een gestreept halster![]()
Mijn lieve, koppige opaatje...
monique4 schreef:@stoere, heb je al naar Divoza gebeld, gisteren heeft iemand van hier (ben de naam even kwijt) ook nog een Birth-alarm gehuurd.
stoere schreef:hoihoi,
ik dacht dat de divoza alleen een alarm heeft met zender en ontvanger, ik wil namelijk 1 die via de mobiele telefoon gaat!
weet jij of ze die ook hebben?
monique4 schreef:Heb even het Divoza boek erbij gehaald, er staat; huur 1e week 52,- euro, huur 2e en volgende weken 42,- euro, huur telefoonkiezer voor het alarmeren via telefoon of gsm per week 21 euro.
Borg huur 300,- euro en verzendkosten 13,- euro.
Huurkosten worden na retourneren verrekend met de borgsom.
Dus voor de mobiele telefoon moet je dus apart een kiezer huren.
Nicole288 schreef:yashilha schreef:Even een vraagje wanneer doen jullie je veulen een wormenkuur geven,als ze een week oud zijn?
Als ze 10 dagen oud zijn
wat een ondernemend typje al!