Am: hopelijk blijft die nog even zitten!!!
Ook eventjes een tiet foto

Dag 298!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vulina schreef:Suffie, ja die waren nog thuis. En moesten naar school, maar Wietse was niet thuisHéél handig hahaha. Maar goed, ze zijn wat gewend..
"Kun je straks mooi op school vertellen wat er bij ons thuis was"
"Het loonbedrijf??"
"Uhm nou nee, een veulen..."
Maar net wat je interessanter vindt hè...
Al_Zawraa schreef:AM, wat klote zeg. Ik duim heel hard mee voor een goede afloop!
Ual, hoe gaat het met je merrie? Ik kijk elke keer of er al nieuws is.. Ik duim ook voor jullie dat ze opknapt.
Cp, oh jee dat wordt lastig met jullie vakantie! Anders moet je haar mee nemen, kan ze hier onder de cameraNog stalling kunnen vinden?
Rose_Sonny schreef:Ual wat verschrikkelijk... hopelijk knapt ze snel een beetje op. Ze zal der kracht nodig hebben om die kleine bij te houden.. ik duim met je mee dat alles goed gaat en ze vlot herstelt!
Wat een super knap veulen Michelle! Daar mag je trots op zijn. Hoop niet dat de zwarte merries nu op zijn, want daar wil ik ook wel graag eentje van haha. Al zal die van mij wel een vos worden.
Sannahtris, wat fijn dat het drinken nu goed gaat. Hoe heeft de merrie jou gepakt dan? Is altijd een beetje opletten met de moeders, sommige zijn erg beschermend tegenover hun kroost.. Mijne is nu al zuur en moet nog minimaal 88 dagen, hou mijn hart vast als het veulen er straks is. De merrie is sowieso geen fan van mensen, ik mag alles met der doen, maar hoefsmid/ dierenarts/ osteopaat/ tandarts etc. is een ander verhaal. En dat was voor de dracht al zo, is nu alleen nog erger geworden. Ik zal de chipper aanraden om in harnas te komen als het veulentje eenmaal gechipt moet hahaha
ual_95 schreef:Even een update. Sorry dat ik niet zoveel post, heb het er maar druk mee.
Het gaat heel goed met de merrie! De bulten zijn verdwenen en ze mest goed. Oogt ook veel relaxter.
Met het veulen gaat het op zich ook goed, maar poepen blijft een ding. Ik zie het niet gebeuren, maar haar billetjes zijn wel viezig. Ze heeft 3 klysmas gehad. Hoevaak poept een veulen überhaupt?
Vandaag ook antistoffen laten testen, en dat was dus te laag. Maar goed, dat verbaast me niet, mijn merrie lekte vorige week al melk. Morgen dus aan een infuus.
Ze ligt soms alleen zo merkwaardig te slapen. Met haar hoofd helemaal scheef. Is dat normaal?[ [url=m/ZT6CeA.jpg]Afbeelding[/url] ]