Als ik al die uiers zie denk ik dat er bij la fidele nooit een veulen uit gaat komen Die zit nu op 338 dagen. Ze is wel al dagen de marathon aan het lopen snachts en staat veel te schuren.
Ibbel
Geplaatst: 26-03-20 17:52
Mijn gestrande walvissen zitten ondertussen op 300 dagen - het einde begint een beetje in zicht te komen:
Nummer drie loopt wat achter, die moet wat langer nog. Uier hebben ze trouwens totaal nog niet.
StalMelyn
Geplaatst: 26-03-20 18:00
Ibbel, van welke hengst zijn je merries ook alweer drachtig?
Ik denk dat ik een vliegertje heb Trinity was helemaal gek! Die heeft vandaag meer "airtime" gehad dan voetjes op de grond hihihi Laatste foto is ze aant babbelen met Jolene onze 2 jarige en Cinna nog een drachtige merrie
Lekkere billen krijgt ze al tcd! Maar daar oefent ze ook flink voor.
AM_Horses
Geplaatst: 27-03-20 00:30
Geweldig Triplcd
Wayoflife. Zou het dan eindelijk doorzetten. Succes met waken!
Ajesca. Komt vast op de laatste dag ineens een vol uier. Zo doet Wild Thing het in ieder geval
Ibbel. Ze zijn goed dik.
Mirjamalvaro. Ze houdt jullie flink in spanning.
9966981. Ik heb met je te doen. Het moet er toch een keer uit zou je denken
Vandaag de dames even een grote beurt gegeven. Helemaal gewassen en getoileteerd. Zijn ze in ieder geval netjes als hun veulens komen Wild Thing 324 dagen drachtig Ze had een rare bult aan de zeikant van haar buik. Misschien inwendige kneuzing? Is geen zucht, dat heeft ze wel een beetje voor haar uier.
Esmeralda 288 dagen Het zonnetje was net weg dus niet meer zo lekker. Esmeralda trok haar billen bij elkaar dus niet echt goed te zien hoe haar buik nu is. Nadien gelijk een dekentje op.
Om 23.30 geboren Phallon MT, palomino merrie vd hengst casanova du bois. Moeders had het even zwaar, vrij groot veulen en eerste keer. Ze ging ook steeds tegen de muur aanliggen, dus meegenomen naar de binnenpaddock, waar ze veel meer ruimte had.