Idd Pretty van België. Ik heb hier enkele foto's van mijn merrie haar uier maar ik krijg ze hier precies niet. Ben nogal een leek op vlak van computers....
Joyceee86
Geplaatst: 28-03-18 13:11
Hierboven gaat iets niet goed nee
Vulina gefeliciteerd met je lang verwachte veulen. Hopelijk gaat alles goed en ben je lekker aan t genieten!
stalmilagro
Geplaatst: 28-03-18 13:35
Zo Luna wat een klein lekker beertje is dat jammer dat het niet lukt elude. Ik zit zelf op de telefoon. En onder het witte typ gedeelte staat: voeg foto's toe. Als je daar op klikt en bestanden kiezen dan kies je een foto naar keuze en dan op save. Dan komt hij bij afbeeldingen te staan en kan je er op klikken
Woogy, officieel heet ze Trees maar dat vonden wij verschrikkelijk dus werd het Spook(vanwege der witte hoofd). Alleen ik noem der nog wel een spoekie of poekie
Ik hoop echt zo dat het voor het weekend is.. Zou mooi uitkomen met werk enzo
Rowan: Vroeg af of ik het al 6 verkeerd lees, of je het op z'n Engels spoek of nederlands spook uitspreekt fijn dat we het nu weten
Vulina
Geplaatst: 28-03-18 15:50
Bedankt allemaal! Hij doet het erg goed. Ik verbaas me over zijn benen, hij is echt heel groot en ook erg grof. Het lijkt wel een Belg
elude2015
Geplaatst: 28-03-18 16:30
Zo staat ze er dus vandaag bij. Volgens mij kan het nog wel eventjes duren. Alhoewel je dat met een eerste veulen nooit zeker weet. Dus we blijven waken
Uier spook was helaas wel weer terug gelopen. Lijkt heel wat maar is best slap. Achterkant is wel voller gebleven in vergelijking met gisteren. Test nog steeds 6.5
suffie
Geplaatst: 28-03-18 20:32
Vulina gefeliciteerd met je mooie man Fijn dat alles goed is gegaan na zo'n lange dracht. Liet de merrie nu wel makkelijk drinken?
Jullie hebben nog iets van mij tegoed. Het uploaden gaat nog steeds niet van harte, maar met engelengeduld doe ik het nu foto voor foto en dat lukt wel.
Maak kennis met kleine F.... van de Leemhorst, een ontzettend open en toegankelijk veulen, net als zijn halfzusjes. Mega lange benen en prachtige aftekeningen. Vandaag even naar buiten geweest in de stromende regen met een dekentje op. Dekentje zit op z'n grootst, maar de billen passen er al bijna niet meer in, buffeltje.
Van net geboren tot 5 dagen oud vandaag;
En tot slot mijn mooie bak, die vandaag is opgeleverd mét omheining! De oplettende kijker ziet dat er gisteren nog een stroomdraadje omheen stond Heeft bijna een half jaar lief en leed gekost, maar dan heb je ook een mooie bak
Jeetje Suffie wat een stelten zeg!! prachtig veulen! En ik kan me voorstellen dat je super blij bent met die bak!
Mijn merrie sloeg vandaag keihard naar achteren naar het veulen. Gelukkig ging het goed. Heb het idee dat ze hengstig is. Herkennen jullie dit gedrag?
Fotsy
Geplaatst: 28-03-18 20:48
Oh zooooo prachtig is je bak geworden. Heeft idd veel lief en leed gekost.
En je knappe jongen, hij lijkt niet vos he maar bruin krijg ik een buckje dan
Spookje laat alles weer leeg lopen, zo gaat het niet he
Oh Evelien mg hier ook eens eentje gehad die haar kleine sloeg als er eten op tafel kwam. Heb ze dan bij het voederen apart gehouden. Mama was altijd heel streng en minder verliefd op haar veulen dan bij haar vorig veulen. Raar soms
Wat is je bak mooi geworden suffie! En wat een statig hoogbenig veulen! Lange koten ook, en meestal staan ze daar heel week op maar hij juist het tegenovergestelde, heel steil. Mooi om te zien dat dat ook heel snel weer bijtrekt.
Ik zag Woezel en Pip op de voorpagina staan in een topic over het gedeelte Fokkerij en Afstamming hier. De mooie collage die ook hier in het topic stond staat er in.