Wat een aparte veearts en helemaal dat hij zegt dat een dracht hooguit 11 maanden en 2 weken duurt. Dan is Daisy dus ook niet (meer) drachtig en is Lou van Tinniie ook nooit geboren... heel vreemd.
ML, gefeliciteerd! Ging het een beetje met je eigen bolle buik?
Fotsy, knappe Tori!
AniekR
Geplaatst: 21-05-16 21:15
ML gefeliciteerd!! Foto's!
Knap veulen is het toch Fotsy! En inderdaad vrouwen aan de top!
pretty
Geplaatst: 21-05-16 21:24
prachtige foto Aniek!
Yeah Mijnlieverd is ze toch nog de eerste,gefeliciteerd!!
Azara aparte veearts inderdaad..maar het zou goed kunnen dat ze niet drachtig is,alleen die onzekerheid zou ik niet willen.
Fotsy zijn maantjes worden echt zo grijzig,wat is hij al gegroeid!
Fokfanaat gaat lekker door zo! We gaan voor een merrietje?
Hier weinig nieuws,ik ga al zeker geen voorspellingen meer doen.
Luna, ik hoop dat ie er goed boven op komt! Fijn dat ie nu in goede handen is.
Mijnlieverd gefeliciteerd!!
Voor de rest wakers: succes, vannacht babyboom dan maar he! Dacht dat het volle maan was?
Ik duik m'n bed in, vandaag halve dag baby feest gehad (van een mensen baby) wn ik was om kwart over 7 op stal. Gelukkig zijn Bailey en Pebbles redelijk met rust gelaten op stal (deur op slot, maar toch een enkeling in de stal). Mensen van de stal wilden graag leuk gezellig veulen in de wei, maar met 100 man vond ik dat toch wat zielig, dus maar op stal gezet.
tammiebels
Geplaatst: 21-05-16 22:16
mijnlieverd proficiat!
Fokfanaat...je gaat toch voor mij als ik dat zo zie...succes!
Azara, daar heb je dus ook weer helemaal niks aan.
Ook een paar merrie's die het spannend maken! Succes met waken.
Luna, ah jee Hopelijk knapt hij snel weer op.
Cynthia, balen! Hopelijk nu leeg en dan hop in 1x vol en beeb
Aniek, mooie foto
Heerlijk ding Fotsy
AZ, wat een aparte da.
Vanavond was Bryana niet zo slim en had zich vastgerold op stal. Blij dat we erbij waren, even geholpen en weer klaar. Vanmiddag een bokker geweest om foto's te maken (heeft een half zusje van bijna 2 van Bryana). reuze benieuwd erna. Dametje groeit als kool, en is niet altijd even braaf meer met mama achtervolgen
Mijnlieverd gefeliciteerd!! mooie tijd om geboren te worden dan kan je daarna lekker slapen
Hier duik ik gauw mijn bedje in, maquavinci druppelt klein beetje melk, wilt niet eten maar is verder nog rustig.. Dus de wekker gaat straks weer om te controleren
Azara, ik zou direct stad en land afbellen voor een andere DA... Wat een raar gedoe. Mag toch aannemen dat ze je dan ook geen rekening sturen?! Belachelijk!