Ondertussen wisselt het erg.. Rustig naar onrustig en weer terug.. Maar Alonna heeft het nog nooit rond deze tijd gedaan dus daar zou ik echt van opkijken, en Orion heeft nog liggen slapen..
Pretty: dikke knuf meid, veel sterkte! Niet eerlijk dat je kleine Fury moest afgeven! Verhaal mag als je er klaar voor bent... Liefs meid!!
AZ: wat een knap ventje seg!! Grote dromerige ogen! PAuk: jouw merries houden iedereen in spanning...nog niets vanmorgen? DL: buik op pootjes! Muzefee: wat een plaatje seg!
Libertylove
Geplaatst: 16-04-12 08:46
Pretty: Veel sterkte!! Je mag natuurlijk altijd je verhaal kwijt. Je verpest de sfeer dan niet.
Wat een mooie veulens zijn er al geboren!!!! Pretty heel veel sterkte!!
ik meld me ook bij het topic. Onze merrie is nu 312 dagen, dierenarts was van de week geweest om te enten. die zei aan de uiers te zien en de buik word het veulentje zeker wel binnen de drie weken geboren.. erg spannend allemaal het word voor het eerst dat de merrie een veulentje krijgt!!
en verder voor alle veulens gefeliciteerd! en zag veeeel fotos! leuk
Tjinta
Geplaatst: 16-04-12 10:41
Pretty heel veel sterkte met het verlies van Fury.
Je kunt ook hier het hele verhaal van je afschrijven hoor! In goede tijden en slechte tijden is het dikke buiken topic er toch? Kan me helemaal voorstellen dat je er stuk van bent.
Tjinta
Geplaatst: 16-04-12 10:45
Ben het met SteffieA eens... leuke en niet leuke berichten horen hier maar uit respect even in twee verschillende posts.
AZ wat een ongelooflijk wijs veulen. kijkt de wereld in alsof ie alles al weet... echt Geweldig. Die ligfoto is super!!!
Pauk aan het waken bij twee fopdames. Men dat schiet zo niet op.
Chico lama welkom bij jou schiet het dus al op.
Muzefee ik ben benieuwd wat de eigenaresse vind... hihi je zult op stal komen en zoiets aantreffen... hartstikke leuk. ben benieuwd naar buitenfoto's.
Whow echt ontploffingsgevaar. Huge!!!! DL wat zou daar inzitten???
Hiboune ik ga even in Bentleys topic kijken.
En wij hebben de mijlpaal 320 jippieee. Cantate vandaag. Ik ga direct Pauk even pben.
Luckystory
Geplaatst: 16-04-12 10:49
Pretty sterkte met het verlies van je kleine kerel.
En alvast proficiat aan degene met verse veulentjes. (Eerst even bijlezen hoor )
pretty
Geplaatst: 16-04-12 10:50
nog steeds niet bijgelezen,sorry... Voor wie het lezen wil,heb ik hier het verhaal kort neergeschreven.