Droogfoto's.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Droogfoto's.
jennyk schreef:En uhh je kunt me toch niet wijs maken dat er maar één veulentje is geboren vannachtkomop dames meld je!
. Gefeliciteerd!
GEFELICITEEEHEERD.

jee heb wel gedult moeten hebben en ben nu ook stuk..na de zoveelste nacht. dacht ik vannacht dus lekker me bed in te duiken i.p.v auto na 3 nachten blijft die na geboorte zitten.deze nachten kosten me 10 jaar van me leven maar ja het wachten waard geweest dat zeker. ben heel trots op heske en Geronimo.

)ProudJustify schreef:@Frangelica: Wat zul jij je vereerd voelen dat ze naar jou vernoemd is.

(is een remedie voor hoor Vinga…
)
En ze heeft haar zelf zo genoemd, want het is haar veulentje 
Gefeliciteerd meid en nou straks lekker slapen 
Maseike schreef:@ ProudJustify pas je wel goed op mijn bol, tegen de tyd als die van moet dan moet je even kijken want sinds ik hem uit de raam heb gedonderd, doet die nu wel zijn werk![]()
@ saffier gefellie!!!
Jaja ik krijg er geen genoeg van

Jij ook gefeliciteerd!
Lange wachten is dus toch beloond... Ben benieuwd naar foto's 

Denk inderdaad dat ik haar zowiezo buiten ga laten bevallen, dit heeft ze tot nu toe ieder jaar gedaan
Nicole288 schreef:ProudJustify: Haha, ‘frangelica’ heeft haar boktnaam overgenomen van het veulenEn ze heeft haar zelf zo genoemd, want het is haar veulentje
Maar maakt niet uit, het blijft een mooie naam toch.