Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalMelyn schreef:Ik haal ze ook snel al even uit elkaar. Ik begin met poetsen buiten stal en veulen dan in stal laten. En zo opbouwen tot je longeert, weer rijdt etc.
mirjamalvaro schreef:Dat heeft Chablis dus helemaal niet, als Peer een keertje te ver weg gaat dan roept ze ook terug.
Vd week brak er ook ff paniek uit, wij hebben dus zeg maar een binnebpaddock waar ze door 2 deuren in en uit kunnen. Ze waren elkaar kwijt maar liepen rondjes achter elkaar aan te rennen, de een via de ene deur de ander dus via de andere.
mirjamalvaro schreef:Dat heeft Chablis dus helemaal niet, als Peer een keertje te ver weg gaat dan roept ze ook terug.
Vd week brak er ook ff paniek uit, wij hebben dus zeg maar een binnebpaddock waar ze door 2 deuren in en uit kunnen. Ze waren elkaar kwijt maar liepen rondjes achter elkaar aan te rennen, de een via de ene deur de ander dus via de andere.
immii_clarr schreef:Ooh wat een heerlijke veulen foto's komen er weer voorbij![]()
Namen heb ik ook al klaar, voor zowel merrie als hengst 2 namen, kan ik nog kiezen wat ik het beste vind passen bij het veulen. Vond het voor een merrie nog moeilijk met de P en eindigend op lita maar is gelukt.
Hier mijn bollie, ook lekker veel appeltjes al zie je het niet zo erg doordat ze beetje stoffig isVandaag 317 dagen drachtig, en lekker even wat gestapt aan de lijn, zit weinig energie meer in.
[ [url=m/7nA83a.jpg]Afbeelding[/url] ]