Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

onze is al weer 2 weken
DianneM schreef:Denk dat ik degene ben met één van de kortste drachten hier voor een niet-mini met 325 dagen![]()
Dat nota bene nadat er op de 18 dagen scan geeneens een vruchtje te zien was en de dierenarts dacht dat de bevruchting plaats had gevonden 5 dagen na de laatste dekking. Baby heeft goed ingehaald, ze is helemaal volgroeid en beresterk. Oortjes rechtop en mooi sterk op de benen en hoefjes ook volgroeid.
. Ik wil natuurlijk graag ook weten voor de langste dracht tot hiertoe? DianneM schreef:Denk dat ik degene ben met één van de kortste drachten hier voor een niet-mini met 325 dagen![]()
Dat nota bene nadat er op de 18 dagen scan geeneens een vruchtje te zien was en de dierenarts dacht dat de bevruchting plaats had gevonden 5 dagen na de laatste dekking. Baby heeft goed ingehaald, ze is helemaal volgroeid en beresterk. Oortjes rechtop en mooi sterk op de benen en hoefjes ook volgroeid.
hopelijk trekt "papa" Boyan het nu ook wat beter als zijn maatje met kind uit het zicht zijn.