mooi veulen muzefee! gefeliciteerd, ben benieuwd naar de droogfoto's. balen, hiboune, als je elke dag maar denkt; 'en nu komt het' pfff je zal wel kapot zijn...
Casa en ik zijn derde... Moeten we daar blij mee zijn? Geen alarm gehad vannacht. Vriendje zegt dat het de 9e geboren gaat worden (zijn verjaardag, en die van onze kat). Casa is vandaag 14 geworden.
Pff... Die buurvrouw ook hier. Als zij de wasmachine aan heeft staan kunnen wij hier in huis meegenieten. Een lawaai! De lagers zijn volgens m'n vader door en het bonkt dus door het hele huis. Dus ik zeg net op MSN tegen buurvrouw dat haar wasmachine door de bijkeuken stuitert. Volgens haar is het een bloempot die daar op staat te stuiteren.
ZOOO ben even weggeweest en er zijn heel wat veulens geboren! Fantastisch!!
Gefeliciteerd allemaal ziet er goed uit!!
inge176
Geplaatst: 06-04-10 10:05
Allemaal gefeliciteerd met de veulentjes die afgelopen weekend geboren zijn! Heb net alles bij zitten lezen dus weet de namen zo even niet meer. Ik zag wel het pasgeboren veulentje van Muzefee, erg lief koppie.
Mauve7
Geplaatst: 06-04-10 10:15
Sasja is vandaag 310 dagen drachtig, voor een maiden merrie vind ik dat de uier al lekker opschiet!
Foto's van gisteren
Amandake
Geplaatst: 06-04-10 10:18
@muzefee : ik hou de moed er wel in hoor @hiboune : inderdaad
Vannacht weer een paar x gedacht dat het doorzette ,maar niets was minder waar, ze gaat liggen ,ademd alsof ze een marathon heeft gelopen ,staart opzij enz....en dan staat ze weer op
uier Jilleke vandaag
en die van Romi...daar ben ik nog gerust in en Romi ken ik als men broekzak
mauvestraat, da's een mooi uier! Caroline had 'm gistermiddag nog niet eens zo vol.
@ Amandake, heb met je te doen. Wat doet ze je aan!!
Mauve7
Geplaatst: 06-04-10 10:25
Muzefee schreef:
mauvestraat, da's een mooi uier! Caroline had 'm gistermiddag nog niet eens zo vol.
Ik vind het wel een beetje spannend omdat ze de afgelopen 2 weken zo hard is gegaan qua uier ontwikkeling en ze pas 310 dagen drachtig is. En omdat het een maiden is heb ik dus geen vergelijkingsmateriaal van voorafgaande jaren.