Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole288 schreef:slaap lekker SA
Dana01 schreef:Macy gaat nuSucces Marije
Suelza schreef:Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd! Wat is de naam?
Pauk schreef:M'n merrie had vanmiddag 1 dik oog en vanavond 2 dikke ogen..
Niet buiten gestaan met die wind.. Is ook niets geks te zien.. komt alleen veel vocht uit..
Kan dit met de laatste loodjes te maken hebben?
eilander schreef:Pauk schreef:M'n merrie had vanmiddag 1 dik oog en vanavond 2 dikke ogen..
Niet buiten gestaan met die wind.. Is ook niets geks te zien.. komt alleen veel vocht uit..
Kan dit met de laatste loodjes te maken hebben?
Misschien komt het door slaapgebrek?
Heb je mijn ogen wel eens gezien de laatste tijd??![]()
![]()
Sorry,grapje!
Nicole288 schreef:Marlijn: Wat mooi de site! En wat een bekende hengst staat er tussen
Zamora: Dat lijkt me zeker niet fijn , het idee dat er niemand op let als je er niet bent. Wij staan met Hemelvaartsdag op een evenement, maar als Zimieka dan nog geen veulen heeft ga ik niet mee, is ook nog een maiden, dus geen pijl op te trekken, zou er dan ook echt niet rustig onder zijn als we er niet waren.
Jennyk: gefeliciteerd met de 300 dagen!
Sa: Dat klinkt zo gek nog niet, het idee van de DA, laat een wekker radio op het nieuws aanspringen, als je er dan 4 uur niet naartoe hoeft ipv 2 is toch alvast meegenomen.
Tamoreliefje: Ze beweegt daar mss meer dan ze thuis deed? En mss zou hij thuis ook nog wel weer geslonken zijn.
Faniek: Wat draven jouw merries er toch altijd super overheen, heerlijk gezicht![]()
Kannie: nou, daar heeftz e flink haar best op gedaan zo ineens!