@cuba: Niet fijn zeg dat het zo loopt, had voor jullie beide anders gehoopt, maar helaas. Gun het jullie ontzettend, geniet dus maar enorm op je roze wolk!
Onze jonge hengsten (de 2 2-jarigen en de 3-jarige) waren door het dolle heen. Na een jaar in de zandbak te hebben gespeeld hadden ze nu gras onder de voeten.
Ja, lijkt er wel op. Ben inmiddels al 2 uur aan het werk, tegen de tijd dat de rest ontwaakt heb ik er al een halve werkdag opzitten.
Vanmiddag kom ik als het goed is nog bij je in de buurt. Na het werk nog snel even naar Emmers, als ik tenminste een beetje op tijd hier weg ben. Wil kijken voor een nieuw halstertje met touwtje voor Rav, als hij vanavond weg gaat. Hij is eigenlijk zo goed als uit het veulenhalster gegroeid (past echt nog maar net) en dan kan ik dat veulenhalster mooi gebruiken voor de babe van 2009. En nog eens even kijken naar een pessoa, krijg nog steeds een verjaardagskado van mijn ouders (was een maand geleden op vakantie jarig ) en wellicht is dat wel iets, nu Neon voor een jaartje fokmerrie af is.
Dan kom je inderdaad wel heel dichtbij, maar ik zit deze namiddag nog opt werk, en da's 35 km van thuis... Ik ga ook nog even langs Emmers een van de dagen, rijbroeken zijn 20% afgeprijst! En tis alweer een paar jaar geleden dat ik nog eens een rijbroek gekocht heb, geef liever wat meer geld uit zodat ze lang genoeg meegaan
Rijbroeken heb ik nog genoeg in de kast liggen, nieuwe zelfs nog. Niet nodig dus. Ben trouwens al lang niet meer in een ruitersportzaak geweest, ben wel benieuwd naar wat voor nieuws ze hebben liggen. Kijken kijken maar niet kopen.
Pffff, was het al maar vrijdag.... Vriendlief had gister de leuke melding dat ie vrijdagnamiddag ook al verlof heeft... En ik heb pas vanaf 1 nov een weekje *zucht*
Aaaaaaah arme mensjes hier... Maar troost jullie, op de uni hebben ze de herfstvakantie inmiddels vervangen door een 'studieweek' dus ik ben volop bezig
(in studententaal is dat gewoon nog steeds een week vakantie uiteraard )
Nou ja, alles heeft z'n voordelen, niet Maar die dagen, wakker worden en denken, "pfff, vandaag niet, blijf nog even liggen, ga wel een uurtje later", dat gaat dus niet meer...