@flettie : hahahahaha die foto's zijn geweldig en ook de reactie's op de katten hihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ods schreef:Die heb ik van een gewezen hengst van mij op sterk water staan
??
Dana01 schreef:geen veulens hier.............ik denk dat we ons een jaar vergist hebben
! Mac schreef:Dana01 schreef:geen veulens hier.............ik denk dat we ons een jaar vergist hebben
Hahahaha, en Marije's rekenmachine is nog wel zo gebruiksvriendelijk!

Al een lekkere stevige kont 
wie gaat er dan ook zo vlak voor de uitgerekende datum nog op vakantie? oeps, no offence Cayusejuhh... 

Mooie dikke tiets ook.
Ow, damn.... daar heb ik idd niet aan gedacht dat Herc me straks misschien niet meer wil helpen!

Iedere keer als hij mij voorbij zag lopen (moest namelijk Flet d'r stal weer in orde maken die ik eerder voor zijn operatie helemaal moest ontruimen en daarna dus weer inruimen) kwam er steeds een zielig hinnikje
Dus een paar keer bij hem in zijn stalletje geweest waarbij ik dan gelijk dat koppie van hem in mijn armen kreeg geduwd
Nadat ik Flet d'r stal weer in orde had heb ik Herc er weer in gezet. Erg handig die beveiliginscamera daar want zo konden we Herc ook in de gaten houden

Mac schreef:Ods, wat is dat nou weer voor een souvenir??
Zo heb je wel altijd nog DNA op voorraad, mocht de technologie ooit zover komen
flettie schreef:
@ Sammie: heb geen idee over welke foto's je het hebt maar ik vind dat je best wel eens mag opschieten met plaatsen
dat overleeft buuffie niet hoor, we houden het wel bij het bokt record
. Ze zat onder de hennep, dus ze heeft wel lekker gelegen
.
Stom eigenwijs ding ist....
Ods schreef:Van die ballen Tinkerloos??? Die heb ik van een gewezen hengst van mij op sterk water staan
wij hebben de ballen van een van de fjorden hier ooit eens ingevroren gehad en paar keer gebruikt bij een spooktocht. Luguber, maar zorgde wel voor ontzettend dikke pret, zowel bij ons als de mensen die de spooktocht liepen.