Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Argh.. ik probeerde net een heel verhaal te typen dat ik nog wel redelijk nuchter blijf als het misgaat, maar alles wat ik typ kan verkeerd worden opgevat..
Dus ik typ het maar niet.
Sjoert schreef:Gemske, je link staat op de chat van goldie
TheSam schreef:Gelukkig is het bij jou goed gegaan en heb je er echt een spetter van veulen aan over gehouden.... ik heb zelfs nog foto's van hem!!
Stephany schreef:Sjoert, het is (hopelijk) hier niet van: "alles wat u zegt, kan tegen u gebruikt worden"..stel je voor zeg
Sjoert schreef:Aha.. jij bent Van
MarjoEisla schreef:Zijn er nog tips wat betreft merries? Kom net van school:) en heb nu vakantie!!
TheSam schreef:Ja, die van Brandi is zeker om op te vreten!!! (figuurlijk dan he?)
Stephany schreef:Inderdaad...positieve foto's zijn welkom!! Zoals van Aran (Adonis) en Saros...ik word daar vrolijk van!!![]()
En ook van die kleine van Brandi, ongelooflijk hoe snel dat dan gaat, pas geboren en nu al rennen door de stal, zo leuk om te zien!
MarjoEisla schreef:Ik zie net dat Lace een heel lief veulentje ter wereld heeft gebracht. Gister had ze nog een dikke buik, helaas gemist
Kimmes schreef:En wie is Hayley??
Oh ja,daar had je bij gezet,dat je hem zo leuk vond