Hier is spuit elf Zo knetterdruk met het afsluiten van het schooljaar, dat ik alleen toekom aan bijlezen. Happy gaat vlot dit jaar. Nu weekend, dus laat de spruit maar komen
Happy_hippie Wat een bonk van een veulen is Zyva zeg . Fijn dat het beentjes goed geneest. Balen wel dat ze niet met de ruin samen kan. Leuk dat filmpje je hebt een echt showpaard haha.
Sourcy Je zou zeggen kan niet lang meer duren zo maar blijkbaar toch wel . In mijn geval geld dat toch wel dat ik vergeet dat het vermoeiend is en wachten stom is zodra het geboren is . Gisteren is dan het laatste veulen geboren en vind het alweer jammer dat het erop zit
Kimwilliam Gefeliciteerd dat ze van bij jou blijft
Magic_lover Daar zit goed schot in de zaak
Tj_stables Als je zelf zwanger bent en je kunt toch niet rijden dan zou ik d'r nog laten dekken Hier scheelt het per veulen wanneer de tandjes doorkomen. Meeste rond 2 weken maar Odin had al meteen op dag 1 een paar tanden
Ladonna75 wat een schattige foto zo
Janinevv de een heeft het hier al warmer als de ander. Twinkle bv heeft best een dunne veulen vacht maar staat te zweten. Terwijl Suzy een dikker vacht heeft en die zweet niet.
Phileine83 Heerlijk zo een ruime stal. Snap ik volledig dat je ze binnen zet als je geen shaduw hebt op de weide.
Joannevz Logisch idd dat je nu ff niet meer dekt als je dochter wilt rijden. Lukt het niet met het paspoort?
JennyK Ze is heel leuk
Mallybelly hoe is het met je andere merrie? Hopelijk bevalt Mallow snel.
Lonniejj ik heb ook medelijden met je. Duurt erg lang zo . Gelukkig is je merrie zo te horen nog fit zat.
Mirjamalvaro leuke collages van je 3 veulens . Ga je ze houden of verkopen?
Suffie Dat kan niet meer lang duren
Kiko heerlijk genieten zo in de weide
Dankjewel voor alle felicitaties. We zijn dolblij. Toen we zagen dat ze leefde en bleef ademen kwamen de traantjes toch wel van opluchting/ontroering. Bonny is ook echt zo blij en verliefd. Ze likt haar de hele tijd af en hinnikt lief naar haar Ze heeft de naam Unique gekregen, roepnaam Nikki.
Nu zitten onze geboortes er echt op, weer een jaar wachten Gaat toch echt wel ontzettend hard altijd vind ik
Lijst veilige merries. Stuur mij een pb als je op de lijst wil Pony's vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen Imani_Abby - Toffee - 392 dagen Lonniejj - Rosa - 388 dagen Sourcy - Elitetty - 349 dagen Magic_lover - Ivana - 339 dagen Mallybelly - Mallow - 336 dagen Suffie - Happy - 332 dagen
mirjamalvaro
Geplaatst: 28-06-24 21:39
Nieky alle3 in de verkoop
Ik heb al deze 4 fokmerries. En met haar volgend jaar keuring en dan mag ze ook veulentjes.
Dus volgend haar 5, dat is wel genoeg.
magic_lover
Geplaatst: 28-06-24 21:40
Mooie (roep)naam nieky, zo heet mijn dochter ook
Wat een heerlijke plaatjes hierboven in de weide
Nou hier is het Birth alarm ermee gekapt vanavond, na het berichtje hierboven kreeg ik rond 7 uur een SMS met batery low 0%. Denk dat kan sowieso nooit, heb ze vorige week nog vervangen en 3 uur eerder was hij nog 80%. Met dat ik het kastje uit elkaar hield hoorde ik al een typisch raar geluidje. Binnenkant zat ook wat corrosie, was een oud besje vh werk die ik mocht gebruiken. Maargoed nu dus even opzoek naar een andere oplossing.
Ze staat vannacht wel onder de camera dus dat is niet zo'n ramp. Maar morgen gaat ze weer naar buiten, dan dus geen camera en geen alarm. Morgenochtend maar even wat proberen te regelen. In het ergste geval zelf maar een nieuwe halen, maar men wat zijn die krengen duur geworden afgelopen jaren. Wellicht heeft ivaan nog het goede met mij voor en wilt ze mij nog wel wat geld helpen besparen door vannacht maar te bevallen.