Gefeliciteerd met de geboren veulentjes. Wat prachtig weer en wat fijn dat alles nu goed gaat ook met de eerder geborenen.
Hier wachten we nog wel een maandje.
Gisteren is mijn hengst voor het leven goedgekeurd met een 1e premie. Trots op mijn lieve vriendje ondanks dat hij een beetje teveel gewicht had. Dat is mijn schuld.... Had ik maar wat strenger op zijn dieet moeten letten.
BusyMissy
Geplaatst: 07-04-19 08:39
Gefeliciteerd EviSiaBijou! Knappe bonte man! Fijn dat alles zo vlot gaat. Hij lijkt al heel sterk. Genieten nu! Ga je het veulen houden?
Lieve foto's Vulina, gefeliciteerd met deze mooie dame! Haar hoofdje lijkt precies op die van mama. Alles goed gegaan zo te zien? Verwacht je nu nog meer veulens?
Dat is tof, dat je hengst goedgekeurd is. Een fokkersdroom, gefeliciteerd!
Laatst bijgewerkt door BusyMissy op 07-04-19 08:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik kreeg net een appje dat Silke aan het kegelen is. Niet heel goed getimed want mijn vader is jarig dus ik moet eerst hem even verwennen. Daarna ga ik meteen naar sil! Het is wel toevallig als het veulen komt, de stalkat is ook bevallen vandaag
Corinadrenth. Gefeliciteerd! Heb je 2 merries die bij de hengsten passen? [ [url=m/pQnsga.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/yWBBCD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb alleen diva. Die nu drachtig is van castor. Ze zal hierna gedekt worden met sirius en dan laat ik sperma invriezen van royal liberty van nieuw land