Ze harst. Ph is 6,2. Onrustig gedrag. Vulva gerokken, donkerrood van binnen, poept zichzelf leeg in kleine porties. Uier staat strak en mag ik niet meer aankomen. Al met al, tekens genoeg inmiddels
Nou Leonoor, dat klinkt toch veel belovend. Eindelijk. Hoeveel dagen is ze nu?
Ik ben heel blij met mijn camera en alarm, daardoor slaap ik heerlijk rustig. Ik weet door de camera hoe ze slaapt en ben er dus gerust op dat het alarm z'n werk zal doen, of ze moet zich bedenken om staand te bevallen Ik denk wel dat ik onrustiger zal slapen als de ph daalt en ze veranderd in gedrag, of gewoon niet haha
Welkom fessie_lover! Mooie merrie. Echte Diarado om te zien.
Leonoor: Ik gok dag 392!
Cynthia: Tegen de avond zijn ze weer terug.
Fotsy
Geplaatst: 21-05-16 12:06
cynthia wat jammer, werkt zo een mens zijn humeur maar ze kunnen nu echt vullen voor goed hoor
fessie lover welkom
leonoor, pfff wat een engelengeduld maar het komt wanneer het klaar is en 1 voordeel, heel lang kan het nu toch echt niet meer duren
azara al nieuws?
zand likken, dat deed Lily vorig jaar ook heel erg met diarree als gevolg en heeft zo tot 6maand geduurd met ups en downs, je kan ze niet tegenhouden aan alles te likken of te knabbelen. Tori likt ook heel graag aan je kleren, je armen, handen, je gezicht, alles moet eraan geloven, zand heb ik hem nog niet zien doen, gelukkig. ik zou ze zeker niet op paddocks zetten, als hij zand eet.
Even Ego; DA komt dadelijk voor appie. Muis haar uier is bijna volledig geslonken, mannetje heeft duidelijk te weinig melk binnen momenteel en oogt wat futloos.
Merrie haar melk is slecht. Gaan nu naar een kliniek die meer ervaring heeft met veulens en minis waar ze ook met meer personeel zijn om hem elk uur de fles te geven of melk van de merrie beter te krijgen. Het kan hier ook geen 1 jaar zorgeloos gaan...