Arianne gefeliciteerd!!
Heb je ook zo een leuk cadeau gekregen?
Suffie wordt druk dus binnenkort bij jou! Kalfjes én een veulen!
Bonnydione fijn dat ze rustig is. Zo met deken aan zie je niet eens dat ze drachtig is.
Zonder deken wel een schattig buikje ja.
Beterschap dan Cynthia. Ook voor Kees haar knietjes.
Zooo Aniek leuke foto's maar wat een dwarsligger dan ineens zeg.
Beterschap voor Luna Sara,merk je al wat vooruitgang?
Wat een schattige foto Elmars-Floor. Vroeger liep hier alles samen maar nu niet meer.
Wat een net buikje van Venthe!
Vientje wat is ze mooi drachtig! Het blije ei.
Inowa nu net met die vorst achter de rug zat er heel veel fructaan in het gras dus het zou zomaar kunnen,balen..

Zeker als ik die manenkam zie.
Mijn merrie heeft nu ook gekreupeld maar dan begon echt al vlak na het bekappen. Ook zij was dus erg gevoelig ineens op haar zolen. Gelukkig is ze er nu doorheen.
Loempia flink in de gaten houden,dit is inderdaad te vroeg. Kijken of het weer wegtrekt.
Wat een zalig snurkfilmpje van Kim KBK.
Kiki we zijn er bijna ja,ik kan al meespieken maar voorlopig alleen bereik in de garage/slaapkamer.
Bo ziet er altijd zo goed uit! Ze krijgt al een mooi buikje.
Welkom terug Fotsy!
Elsa kan het niet meer wegsteken hé? Wacht maar nu Olafje volledig afgespeend is,dan gaat ze vast snel nog meer uitdijen!
Patrick
AZ je hebt het goed voor elkaar met je cams!
Maar arme Aziza...wat heeft ze het zwaar. Niet moeilijk ook als je die buik ziet,dat is echt veel gewicht dat ze moet meedragen,die dan nog niet eens op gelijke hoogte hangt aan de zijkanten.
Hoop dat het snel aan haar is!
Mooie Azara.
Ah de eerste kalfjes zijn er al bij Suffie! Moeten ze dan na 2 dagen voorgoed bij moeders weg? Dat lijkt me nog moeilijker dan meteen. Of heb ik het nu mis?
Sterkte Annelies met het vertrek van Ster,hopelijk hoor je nog af en toe wat van haar.
Peetjuh ah dat alarm heb ik ook. Diegene met slaapstand of de light?
Je zal geen spijt krijgen van die investering!
Mijn cam werkt al maar nog niet door heel het huis. Maar toen ik in bed kroop zag ik Ella en Nikita vredig liggen snurken,dat belooft voor het alarm. Gelukkig heb ik nu dus een cam. Jippie de jippiejaa jee.
Nu op de cam zie ik ook dat Nikita echt al flink dik is. Hetgeen ik dus in IRL maar niet lijk te zien.
Nikita heeft nog geen uier,bij Karin blijft het bij zucht.
Ella nog speldeknopjes en Lisa had al aan één kant ontwikkeling,dat ga ik even in de gaten houden,want dat is nog veel te vroeg.