[HK]Het Dikke Buiken Topic 2016

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 21:47

goed Cynthia, heel goed, beter nog dan vorig jaar maar dat komt waarschijnlijk omdat we ook al beter kunnen skiën/snowboarden en dochter ging in de namiddag al met ons mee skiën dus super leuk natuurlijk.
wat jammer dat ze nu net op haar knieën ging zeg

dank je KBK, Elsa is echt een super kinderpony, amai, je ziet zelfs op de eerste foto dat de deur nog openstond, die blijft mooi in haar stalleke staan maar moet vlug zijn met foto's nemen want ze is heel knuffelig net als jouw Kim en dan krijg je natuurlijk van die close ups foto's waar je niks mee bent. :P

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 22:55

pretty, oh wat een tof cadeau zeg! Dat heeft je man goed gedaan!
Nu maar hopen dat jullie hem snel aan de praat krijgen, dat scheelt een hoop heen en weer rijden.

BonnyDione, merrie al verhuist naar de fokker/kraamstal, dat begint ook echt dichterbij te komen hè?
Jammer dat ze eerst zo gestresst was, maar gelukkig is ze inmiddels op haar gemak.

Crines, je kan je bij Aziza niet alleen voorstellen dat het veulen tot helemaal vooraan de buik ligt, ik heb het gisteravond zelfs gezien! Dat was het echt heel apart, toen zag ik echt een voetje bewegen over de buikwand, van net voor de uier richting de plek waar de singel ligt zeg maar, echt een heel apart gezicht.
Jeetje, paard weer ontsnapt? Wat een boef is dat zeg! Als ze nu op 1,2 hectare staat zal ze toch tevreden moeten zijn neem ik aan :D

Astrid, fijn dat je merrie wat minder last lijkt te hebben dan een tijdje geleden.

Marije, ik neem aan dat Amy nog wel voor Aziza gaat hoor. Aziza is nog nooit voor de 326 dagen bevallen en dan moet ze nu nog 19 dagen.
Fijn dat Snazzy en Flexie het zo goed doen, en nogmaals sterkte met het verlies van het veulentje van PG, zo sneu :(:)

KBK, prachtige foto van Kim haar dikke buik in de sneeuw.
En wat een grappig filmpje van een slapende Kim :D

Joyce, Wusiena heeft een mooi buikje, en volgens mij zie ik daar achter bij Upona ook al een mooie buik.

Noisy, je merrie ziet er top uit! Mooi buikje begint ze ook te krijgen.

Inowa, bij jullie komt er een hele baby-boom, lammetjes, kalfjes en veulentjes, wel leuk, zo afwisselend!
Ben benieuwd of Pepper dit keer haar dracht eens helemaal uit gaat dragen.
Ach, arme Ylona kreupel, hopelijk is het van het corrigeren van haar hoeven en knapt ze snel weer op.

Chrisje, mooi buikje al!

Venthe, gefeliciteerd, wat een topnieuws!
Mooi buikje heeft ze ook, en wat zit ze lekker glad in haar velletje.

Arianne, thanks voor de complimenten over mijn jonkies :o

suffie, wel weer eens foto's plaatsen van je drachtige dame hoor! Ik ben heel benieuwd wie er uiteindelijk eerst gaat, Aziza of jouw dame.
En bij jullie straks ook een baby-boom van kalfjes, leuk!

Cynthia, wat vervelend dat je zoveel last van je lijf hebt, maar wel top dat evengoed je in de beweging blijft, dat is vaak wel het beste, maar wel moeilijk om jezelf toe te zetten.
Wat vervelend dat Keesje op haar knieën gevallen is, gelukkig verder niks aan de hand, hopelijk wordt ze er niet stijf van.

Aniek, oh wat gemeen dat Lies je zo liet schrikken! Gelukkig op de foto erna een duidelijke buik :D
Haha, die hangfoto van Roos! :D

Luna, Marley ziet er goed uit.
Wat sneu dat Luna gekneusde hoeven heeft, ik hoop dat ze zich snel wat beter voelt.

Francien, geen idee hoe dat zal gaan een merrie+veulen bij ooien+lammeren. Ik weet dat mijn eerste paard wel bij schapen+lammeren in de weide stond, maar hij sloeg regelmatig naar ze, en joeg ze ook achterna, dat vond hij een leuk spelletje :+ Ik denk dat je het gewoon moet proberen, dan zie je snel genoeg of het goed gaat.

Vientje, ach ze zit ondanks haar dikke buik goed in haar vel zo te horen :D
Ze ziet er inderdaad blij uit :D

loempia93, ik kan me voorstellen dat je van die uier schrikt! Was het vandaag nog zo vol? 31 weken, dat is zo'n 217 dagen?
Ik weet dat Mausi 2 jaar geleden ook eens al veel te vroeg in de dracht uier kreeg, maar dat trok gelukkig na een paar dagen weer weg. Heb de foto er even voor je bij gezocht, een paar dagen later was het toen weer helemaal weg.

Afbeelding

Knolselder, ach Ster opgehaald, dat zal wel even wennen zijn, heeft ze een leuk thuis gevonden?

kappiegirl, oh wat goed zeg, dat alles nog steeds goed is met Kyowa haar veulentje!
Kan me voorstellen dat je je daar wel enorme zorgen om maakte, nu lekker genieten van de rest van de dracht.

kiki, Bo ziet er goed uit, mooie buik krijgt ze. Ach ja, soms hebben ze van die dagen hè? :D

Fotsy, Elsa ziet er goed uit, mooi buikje!

Patrick, wat balen dat het nog niet beter wordt.. :(:)

Aziza is het zat, maar dan ook goed zat.. :(:)
Ik heb niet het idee dat ik haar in het verleden zo mee gemaakt heb tijdens de dracht.
Ik denk dat het misschien ook wel aan haar leeftijd ligt, dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat als eerder. En dan is ze natuurlijk ook weer zo ENORM, wat ook niet mee helpt. Ze zal wel blij zijn dat ze aankomend jaar sowieso niet gedekt zal worden, en misschien is dit zelfs wel haar laatste veulen.

Gisteravond snapte ik ook wel dat ze zich niet lekker voelde, dat veulen ging tekeer! En dat terwijl het nu toch heel weinig ruimte zou moeten hebben om te bewegen. Gisteravond was het echt heel apart, toen zag ik echt een voetje bewegen over de buikwand, van net voor de uier richting de plek waar de singel ligt zeg maar, echt een heel apart gezicht.

Foto's van gisteren in het zonnetje <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En foto's van vandaag, arme merrie :(:)

Afbeelding
Afbeelding

Verharen doet ze nog steeds enorm, misschien hoopt ze zo wat gewicht kwijt te raken :D

Afbeelding

En voor het idee ook weer eens even een foto van Mausi, zij zit inmiddels op 144 dagen.

Afbeelding

De nieuwe binnencamera heb ik ook vandaag opgehangen, dus nu staat Aziza ook goed zichtbaar onder de camera.

Aziza cam :D

Afbeelding

En op de andere binnencamera Mausi en Almaz.

Afbeelding

Beide camera's kan ik ook zo draaien dat ik de andere boxen kan zien.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 23:00

Wow az dat is goed geregeld met de cams, duidelijk zo

Wordt spannend bij jou

Oh nog vergeten, sterkte MarijeR jammer van PG's veulen.

Azara71

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 23:08

Azara 8 maanden drachtig <3

Afbeelding

Vanaf wanneer voelen jullie het veulentje bewegen ? Elke keer als ik naar Aza ga voel ik aan haar buik maar tot nu toe voel ik nog niks :o

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 23:14

Arme Aziza, ze is bijna breder dan ze hoog is :P En als dat dan gaat stuiteren, au :(:)

Ocherm, Keesje op haar snufferd gegaan :(:) Gelukkig valt de schade mee!

Elsa is ook al mooi rond :j

Bo groeit ook goed! Moet best wennen aan Bo als drachtige forse bruine merrie, Miep haar buurman heet ook Bo en is een smal hoogbenig pikzwart heerschap :D Ze hebben wel beide een ding met pionnen :))

Ik ben na een week met 40+ uur bikkelen qua werk in callcenter en daarnaast alle avonden/deel vd nachten bezig met proefschrift afronden en solliciteren altijd juist zo blij dat ik in het weekend lekker even mag stront scheppen onder het toeziend oog van Miss Miep :Y) <3 :D Maar ik spoor dan ook niet :+

Vulina

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 23:42

Tijdje afwezig geweest, globaal wel bij blijven lezen. (jullie gaan me écht veel te snel hoor!)

Mijn eerste 3 merries zijn al mooi rond! De eerste uitgerekende is echt al vrij dik, vorige keren kwam het veulen dik 2 weken te vroeg. Als dat nu weer zo is, komt het over 6 weekjes alweer!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 23:48

Jeetje AZ ze is echt mega, begrijpelijk dat ze zich niet happy voelt en dan ook nog een kleine aanboord die een feestje aan het bouwen is :(:)
Mooi beeld met de camera.

Vientje, Bo heet officieel Bodine _O- Maar dat vonden wij totaal niet bij haar passen dus afgekort naar Bo.
Maar ik snap je gevoel, bij hebben op stal 3x de naam Bo. Een poes, een meisje en mijn Bo hahaha.

Azara ziet er mooi uit, nog een bescheiden buikje

Oei dat was even minder dat Keesje gevallen is. Hopelijk is ze morgen niet stijfjes.

Balen Patrick dat het nog niet beter gaat met Wis.

Fotsy, mooie Elsa <3

Ja ik vond het best een verschil bij Bo en dat in 8 dagen tijd.

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-16 23:49

Jeetje AZ! Wat een toeter!!! Dat is een buik met stokjes onder.

Wauw, Azara is ook een knap dier. Zoiets zie ik graag!

Elsa ziet er ook goed uit. Nog een bescheiden buikje lijkt mij?

Ster gaat naar wat mij omschreven is wel naar een super thuis. Ik ben er nu niet gaan kijken, want ze is naar Tsjechie :P
Ik verwacht er nog 2, gelukkig. 1 zou ik maar jammer vinden :P

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 00:10

Wow, helemaal naar Tjechië, dat is idd niet naast de deur :wow:

Wat ziet Jacey er goed uit. Balen dat ze nog steeds niet helemaal 100% rad is, maar gelukkig heb je alle tijd met haar. Het komt vast goed.

Ik moet wel lachen om alle bijnamen die jullie veulens krijgen; Pinda, Yoloo en vast nog meer. Benieuwd hoe een Pindaveulen eruit ziet :D Gelukkig valt de schade met Yoloo mama mee. Wel leuk om met haar te gaan hardlopen. Leuke foto van jullie voetjes :j

AZ; Aziza is echt megadik. Ik vind Luna al dik, maar het is haar eerste. Ben ook benieuwd wie het er eerste gaat. Door de week foto's maken is lastig voor mij, maar met het weekend ga ik het zeker weer proberen als het weer meewerkt. Vooralsnog maak ik mij nog niet druk en slaap nog lekker 's nachts.

Wat is Bo toch een mooie merrie, helemaal mijn type <3

Inowa; gaat het weer een beetje beter met Ilona? En Luna, hoe gaat het nu met haar hoeven?

KBK; wat een filmpje, het lijkt wel of Kim een heel oerwoud aan het omzagen is :')

Hier zijn vandaag de 1e drie kalfjes geboren, 2 vaarsjes en 1 stier. Bij ons blijven ze altijd zo'n twee dagen met mams in het grote strokhok bij de andere kalfkoeien en dan gaan de kalfjes naar de kalverstal en de moeders de stal in. Nog 16 kalfjes te gaan.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 00:43

Aziza is dik! Hoeveel dagen zit ze nu op?

Ylona is nog hetzelfde,kreupel maar lijkt nu op stal niet heel veel pijn te hebben.
Is gewoon vrolijk en eet hooi.

Morgenochtend komt de dierenarts voor de koeien en dan kan hij meteen ff bij ylona kijken.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 07:58

Knolselder schreef:
Elsa ziet er ook goed uit. Nog een bescheiden buikje lijkt mij? :P

Heb net der veulen van vorig jaar gespeend en ze is pas voor eind mei uitgerekend. Bovendien is ze nog maar 4 en haar tweede veulen. oh en niet onbelangrijk de hengst is veel kleiner dan zijzelf dus lijkt me inderdaad bescheiden buikje.

Oh Tsjechië das een heel eind om zomaar eens kijkje te gaan nemen :P

BonnyDione

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 09:01

Aziza Jezus wat een buik vergeleken mijn paard en die loopt over 2 dagen de laaste maand in zo maar ff gezegt die is lange na niet zo bol hahaha..
nou begin ik me een beetje zorgen remake of het veulen van mij wel goed groeit.
meschien wordt mijne ook wel nog zo bol maar dit is haar eerste veulen

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 09:25

Haha, dat filmpje van Kim weer! Heerlijk, wat een dier.
Kappiegirl, wat een fijn nieuws! Nu weer gewoon genieten ipv in de zorgen zitten dus.
Knolselder, altijd lastig als er een paardje weg gaat. Goed adresje gevonden? Niet om de hoek, misschien een vakantieadresje erbij :) Hier idem, zaterdag ook een drachtige merrie verkocht. Had er zelf weinig mee, maar toch is het even raar.
Aziza is ook weer heerlijk bol zeg. Mooi gezicht, die dikke buiken.
Bij Suffie ook al jong leven. Blijft bijzonder, wat het ook is. Hier deze week 3 konijnen-nestjes; hopelijk gaat het goed want ik heb er redelijk veel pech mee gehad afgelopen jaar :( En dan over een week of 3 ook de eerste lammetjes. Heerlijk, kijk uit naar het jonge spul.

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:13

BonnyDione schreef:
Aziza Jezus wat een buik vergeleken mijn paard en die loopt over 2 dagen de laaste maand in zo maar ff gezegt die is lange na niet zo bol hahaha..

Maar Aziza is ook al verder dan jouw merrie hè? Aziza zit vandaag op 309 dagen (meteen aantwoord op de vraag van Inowa), zij zat 22 januari op precies 10 maanden.

Het is per merrie ook heel verschillend hoe dik ze worden, sommige hebben op het eind Nog amper buik. Vraag maar aan Neonlight hier in het topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 10:56

Fotsy, haha, neusfoto's zijn ook lief! :))

Al_Zawraa, bedankt!
Arme Aziza... :(:)
En wat een haar!
Ik hoop dat ze straks wel erg blij is met haar veulen en weer opknapt.

Azara, wat een prachtig dier!
Hier hebben we het veulentje pas op Oudjaarsdag voelen bewegen, dus op ruim 8 maanden.

Knolselder, dat is fijn! Dat geeft toch een beter gevoel.

Suffie, haha, dat doet ze volgens mij ook in haar dromen.
Wat gaaf dat er nu al kalfjes zijn geboren bij jullie!

Inowa, ik hoop dat de DA goed nieuws heeft. :j
Zal voor je duimen.

Arianne, wat leuk, babykonijntjes! <3

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:14

Ah Fotsy ik ken het hoor. Hier ook eentje met 2e veulen voor einde mei en dat buikje daar moet je ook naar speuren :P

Ster gaat naar een oude man, fokker van Friese paarden. Vooral voor de leuk om in de wei te lopen. Mar het moest wel kwaliteit zijn, niet voor shows. Dus het maakte hen ook niet uit dat het veulen dat ze draagt een papieren zal krijgen. Ze vinden moeder en vader erg knap, daar draait het om. Dus klinkt voor mij wel ok.

peetjjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:22

Al_Zawraa schreef:
BonnyDione schreef:

Maar Aziza is ook al verder dan jouw merrie hè? Aziza zit vandaag op 309 dagen (meteen aantwoord op de vraag van Inowa), zij zat 22 januari op precies 10 maanden.

Het is per merrie ook heel verschillend hoe dik ze worden, sommige hebben op het eind Nog amper buik. Vraag maar aan Neonlight hier in het topic.

Hier ook een merrie van 241 dagen die nog niet echt buik heeft hoor!
En daarnaast ook zo moeilijk te zien met al dat haar... (shet)
Gisteren toen het regende was haar haar plat... Dan ga ik nog meer twijfelen!
Maar voor het eerst drachtig, dus vanaf nu ga ik ervanuit dat ze toch wel beetje moet gaan groeien!

Hier gisteren een birth alarm smart gekocht!
Nu moet vriendlief binnenkort nog bij ons onder de grond om een kabel te trekken naar de meterkast,
zodat de foscam het beter doet, die valt op het moment vaak weg. Dat moeten we dan niet hebben!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:28

Arianne gefeliciteerd!! *\o/* *\o/*
Heb je ook zo een leuk cadeau gekregen? :))

Suffie wordt druk dus binnenkort bij jou! Kalfjes én een veulen!

Bonnydione fijn dat ze rustig is. Zo met deken aan zie je niet eens dat ze drachtig is. :)
Zonder deken wel een schattig buikje ja.

Beterschap dan Cynthia. Ook voor Kees haar knietjes. :(:)

Zooo Aniek leuke foto's maar wat een dwarsligger dan ineens zeg. :D

Beterschap voor Luna Sara,merk je al wat vooruitgang?

Wat een schattige foto Elmars-Floor. Vroeger liep hier alles samen maar nu niet meer.

Wat een net buikje van Venthe!

Vientje wat is ze mooi drachtig! Het blije ei. :D

Inowa nu net met die vorst achter de rug zat er heel veel fructaan in het gras dus het zou zomaar kunnen,balen.. :(:) Zeker als ik die manenkam zie.
Mijn merrie heeft nu ook gekreupeld maar dan begon echt al vlak na het bekappen. Ook zij was dus erg gevoelig ineens op haar zolen. Gelukkig is ze er nu doorheen.

Loempia flink in de gaten houden,dit is inderdaad te vroeg. Kijken of het weer wegtrekt.

Wat een zalig snurkfilmpje van Kim KBK. :D

Kiki we zijn er bijna ja,ik kan al meespieken maar voorlopig alleen bereik in de garage/slaapkamer.
Bo ziet er altijd zo goed uit! Ze krijgt al een mooi buikje.

Welkom terug Fotsy! *\o/*
Elsa kan het niet meer wegsteken hé? Wacht maar nu Olafje volledig afgespeend is,dan gaat ze vast snel nog meer uitdijen!

Patrick :(:)

AZ je hebt het goed voor elkaar met je cams!
Maar arme Aziza...wat heeft ze het zwaar. Niet moeilijk ook als je die buik ziet,dat is echt veel gewicht dat ze moet meedragen,die dan nog niet eens op gelijke hoogte hangt aan de zijkanten. :(:)
Hoop dat het snel aan haar is!

Mooie Azara.

Ah de eerste kalfjes zijn er al bij Suffie! Moeten ze dan na 2 dagen voorgoed bij moeders weg? Dat lijkt me nog moeilijker dan meteen. Of heb ik het nu mis?

Sterkte Annelies met het vertrek van Ster,hopelijk hoor je nog af en toe wat van haar.

Peetjuh ah dat alarm heb ik ook. Diegene met slaapstand of de light?
Je zal geen spijt krijgen van die investering!

Mijn cam werkt al maar nog niet door heel het huis. Maar toen ik in bed kroop zag ik Ella en Nikita vredig liggen snurken,dat belooft voor het alarm. Gelukkig heb ik nu dus een cam. Jippie de jippiejaa jee. :D :D *\o/*
Nu op de cam zie ik ook dat Nikita echt al flink dik is. Hetgeen ik dus in IRL maar niet lijk te zien. :+
Nikita heeft nog geen uier,bij Karin blijft het bij zucht.
Ella nog speldeknopjes en Lisa had al aan één kant ontwikkeling,dat ga ik even in de gaten houden,want dat is nog veel te vroeg.

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:37

Ik vrees ervoor, die persoon heeft geen facebook :P maar ik heb wel een brief geschreven en emailadres gegeven.

Het lijkt wel of er hier heel veel merries sukkelen met de benen he? :(
Sterkte allemaal en hopelijk zijn ze snel weer beter!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:46

Ik las het net en dacht het al...een oud meneertje,dat wordt moeilijk. :')

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 11:49

Knolselder, dat is wel een eindje weg.

Dank je wel Suffie.

Inowa, ben benieuwd wat de da zei. Hopelijk valt het mee

Arianne, gefeliciteerd Y)(^)
Leuk baby konijntjes <3

peetjjuh lastig als ze niet zo tonen he, die onzekerheid dan weer.
.
Pretty wat is er mooier om zo vanuit je bed in de stal te kunnen meekijken.

Even een vraag misschien dat jullie het weten.
Vanmorgen werd ik gebeld door een stalgenote vanwege Bo.
Aan de achterkant bij haar billen (op de grens zeg maar waar wat wel en net niet zichtbaar is vanwege haar staart) een duidelijk zichtbare hartslag. Ook langs haar vulva was het overduidelijk te zien.
Het was zelfs zo duidelijk dat het haar opviel terwijl dat Bo haar deken op had.
Toen ik op stal kwam was het natuurlijk al weer over (zou je altijd zien).
Wel overleg gehad met de da. Maar die wist het eigenlijk ook niet. Kan zijn dat ze net moest mesten of gemest had. Overigens lag er net zo veel mest als anders in haar stal.
Of het kon zijn dat de doorbloeding beter was....

Wel moeten we het goed in de gaten houden, moet zeker niet te vaak voorkomen en of bloed uit haar vulva krijgen.

Aan Bo merk je verder niets. Ze eet, drinkt en mest gewoon prima. Ze heeft wel wat jeuk nu, maar ze is ook begonnen met verharen. Alle kriebel plekjes waar ze word aangeraakt vind ze heerlijk haha

BonnyDione

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 12:23

Al_Zawraa schreef:
BonnyDione schreef:

scheelt precies een week met elkaar ..
ik weet dat het merrie verschillend is ..
maar vindt het gewoon grappig om te zien dat het per merrie zo verschilt ..
trouwens die dikke buiken vindt juist zo erg mooi bij een drachtige merrie ..

pretty schreef:
Arianne gefeliciteerd!! *\o/* *\o/*
Heb je ook zo een leuk cadeau gekregen? :))

Suffie wordt druk dus binnenkort bij jou! Kalfjes én een veulen!

Bonnydione fijn dat ze rustig is. Zo met deken aan zie je niet eens dat ze drachtig is. :)
Zonder deken wel een schattig buikje ja.

Beterschap dan Cynthia. Ook voor Kees haar knietjes. :(:)

Zooo Aniek leuke foto's maar wat een dwarsligger dan ineens zeg. :D

Beterschap voor Luna Sara,merk je al wat vooruitgang?

Wat een schattige foto Elmars-Floor. Vroeger liep hier alles samen maar nu niet meer.

Wat een net buikje van Venthe!

Vientje wat is ze mooi drachtig! Het blije ei. :D

Inowa nu net met die vorst achter de rug zat er heel veel fructaan in het gras dus het zou zomaar kunnen,balen.. :(:) Zeker als ik die manenkam zie.
Mijn merrie heeft nu ook gekreupeld maar dan begon echt al vlak na het bekappen. Ook zij was dus erg gevoelig ineens op haar zolen. Gelukkig is ze er nu doorheen.

Loempia flink in de gaten houden,dit is inderdaad te vroeg. Kijken of het weer wegtrekt.

Wat een zalig snurkfilmpje van Kim KBK. :D

Kiki we zijn er bijna ja,ik kan al meespieken maar voorlopig alleen bereik in de garage/slaapkamer.
Bo ziet er altijd zo goed uit! Ze krijgt al een mooi buikje.

Welkom terug Fotsy! *\o/*
Elsa kan het niet meer wegsteken hé? Wacht maar nu Olafje volledig afgespeend is,dan gaat ze vast snel nog meer uitdijen!

Patrick :(:)

AZ je hebt het goed voor elkaar met je cams!
Maar arme Aziza...wat heeft ze het zwaar. Niet moeilijk ook als je die buik ziet,dat is echt veel gewicht dat ze moet meedragen,die dan nog niet eens op gelijke hoogte hangt aan de zijkanten. :(:)
Hoop dat het snel aan haar is!

Mooie Azara.

Ah de eerste kalfjes zijn er al bij Suffie! Moeten ze dan na 2 dagen voorgoed bij moeders weg? Dat lijkt me nog moeilijker dan meteen. Of heb ik het nu mis?

Sterkte Annelies met het vertrek van Ster,hopelijk hoor je nog af en toe wat van haar.

Peetjuh ah dat alarm heb ik ook. Diegene met slaapstand of de light?
Je zal geen spijt krijgen van die investering!

Mijn cam werkt al maar nog niet door heel het huis. Maar toen ik in bed kroop zag ik Ella en Nikita vredig liggen snurken,dat belooft voor het alarm. Gelukkig heb ik nu dus een cam. Jippie de jippiejaa jee. :D :D *\o/*
Nu op de cam zie ik ook dat Nikita echt al flink dik is. Hetgeen ik dus in IRL maar niet lijk te zien. :+
Nikita heeft nog geen uier,bij Karin blijft het bij zucht.
Ella nog speldeknopjes en Lisa had al aan één kant ontwikkeling,dat ga ik even in de gaten houden,want dat is nog veel te vroeg.

dat was ook wat mijn op viel

maar bij Dion hangt alles ook van af begin eigenlijk al er naar beneden en niet echt aan de zijkant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 13:32

kiki1976 schreef:
Even een vraag misschien dat jullie het weten.
Vanmorgen werd ik gebeld door een stalgenote vanwege Bo.
Aan de achterkant bij haar billen (op de grens zeg maar waar wat wel en net niet zichtbaar is vanwege haar staart) een duidelijk zichtbare hartslag. Ook langs haar vulva was het overduidelijk te zien.
Het was zelfs zo duidelijk dat het haar opviel terwijl dat Bo haar deken op had.
Toen ik op stal kwam was het natuurlijk al weer over (zou je altijd zien).
Wel overleg gehad met de da. Maar die wist het eigenlijk ook niet. Kan zijn dat ze net moest mesten of gemest had. Overigens lag er net zo veel mest als anders in haar stal.
Of het kon zijn dat de doorbloeding beter was....

Wel moeten we het goed in de gaten houden, moet zeker niet te vaak voorkomen en of bloed uit haar vulva krijgen.

Aan Bo merk je verder niets. Ze eet, drinkt en mest gewoon prima. Ze heeft wel wat jeuk nu, maar ze is ook begonnen met verharen. Alle kriebel plekjes waar ze word aangeraakt vind ze heerlijk haha
Weet ze zeker dat het een hartslag was of kan het eventueel ook een spierspasme zijn geweest?
Ik merk namelijk bij Kim af en toe bij haar achterhand (net boven de knie, dus waar normaal ongeveer een brandmerk zou zitten) dat daar een spiertje zit die af en toe een tijdje beweegt.

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 13:40

Pff wat gaan jullie hard zeg!

Wat tof zeg dat je het veulen weer goed hebt gezien kbk!

Altijd leuk die camera's. Arme aziza, dat ze maar snel bevalt

Knappe merrie is azara!

@Vientje: agh, denk dat iedereen liever poep schept als solliciteren en proefschriften.

Babykonijntjes zijn super leuk!

2 met een nieuwe camera, tof zo merrie tv, zou dat ook nog willen aanschaffen!

Zou haar gewoon goed in de gaten houden kiki. Kan inderdaad iets onschuldigs zijn. Zal er eens op letten of ze dat hier ook hebben.

Sorry als ik mensen vergeten ben. Is een snelle bijleespost van de laatste 2(?) pagina's denk ik. Verder kan ik niet terug kijken.

Luna gaat ietsje beter dus vandaag afgebouwd met medicatie. hopelijk gaat ze der niet slechter op.
Marley wordt met de dag aanhankelijker. Ze is niet meer bij me weg te slaan en wat geniet ze van een poetsbeurt. Is ook goed aan het ruiven nu.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 13:42

kiki,daar kan ik je ook niet mee helpen heb het ook nog nooit meegemaakt.

nou dierenarts is geweest, Ylona is zwaar bevangen.
ze krijgt nu metacam en moet of in een dikke laag stro op stal of in de modder en aangezien de grond bevroren is word dat dus de stal.
dat betekend ook dat pepper voorlopig ook op stal moet blijven want die 2 kunnen niet zonder elkaar.

woensdag komt de dierenarts weer (zowiezo voor de koeien) en dan kijkt hij weer even naar ylona.

enige manier om het in de toekomst te voorkomen is haar elk jaar te laten dekken en op dieet te houden.
op zand kan ze niet omdat ze gevoelig is voor zandkoliek.

hopelijk kan ik er snel heen,dan maar even met beide dames gaan wandelen paar x per week zodat ze niet ook nog spierbevangen word.