Te beginnen met de ezel immitatie

Heerlijk bekkie!

Nog ff een edit:

Lis (Mei) en Ides (April) maand verschil..
En een hele knappe Lis!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Maar ik was al blij dat alles goed is gegaan . En dat terwijl het de merrie haar 1ste keer was.

Neonlight schreef:Mooie foto's Joto! Wat zijn die andere al groot vergeleken dat hummeltje.
Stunning, jammer dat ze met zo'n hengst doen fokken. Want met zo'n dier fokken vind ik eigenlijk vermeerderen en niet fokken, er mankeert toch wel het een en ander aan. Maar goed dat er ook nog merries dan zijn die het een en ander doorgeven, maar je wilt toch altijd de beste aanvulling bij je merrie.
Joto, ik denk dat ik Neon naar jullie breng, ik wil ook wel een keer een merrieveulen.
. Dus bij hem gaat het er ook puur om dat hij het kan verkopen voor een leuk prijsje, dan echt een goed paard te fokken. Maar die palomino staat nu ergens anders om te dekken, want de paarden die hij nu heeft staan (behalve 1 fjord en een bonte) zijn allemaal nakomelingen van die palomino. Het is vorig jaar al perongeluk fout gegaan bij een 2 jarige, (was toen dus 1 jaar!!
) En die loopt nu met een veulen. Dus dat veulen is eigenlijk inteelt en het zijn allebei palomino's, dus het veulen is super licht, hij heeft een blesje, maar je moet wel heel goed kijken wil je dat zien. Daarom gaat hij nu verder fokken met die andere.
) Wanneer mag ie bij de mama weg?
Zal wel aan de Drentse lucht liggen afgelopen jaren haha
. Ik hoop dat de dames hier dit nog even voortzetten
)