Hiboune, wel een snoepie van een veulen! Vilas is een hele beste hengst. Staat geloof ik dit jaar niet meer bij Dibbits of wel? Hopelijk gaat het drinken snel wel goed.
En ik snap de keuze voor deze hengstenhouderij ook wel. Inderdaad komen ze aan huis met de hengsten, ze hebben tophengsten zijn en ze hebben een ruim aanbod.
KMD, jij hebt dadelijk ook een refractometer te koop staan?
Verder lees ik dat het spannend wordt bij een aantal merries. Laat de veulens maar komen!
klopt...maar was wel kei mooi hengstje! ben benieuwd hoe deze eruit ziet morgen helemaal droog!
ik zit zelf altijd bij kramp en opa had allebei dit jaar alleen dibbits.. ze zullen wat centjes missen vorig jaar 18 laten dekken nou met mijne erbij 5
KootMiraDrum
Geplaatst: 22-04-09 22:26
Dana01 schreef:
dank voor de felicitaties
Oeps........ felidepeli, Dana!!!
Wat is tie mooi en schattig, AR!!
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 22-04-09 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt
KootMiraDrum
Geplaatst: 22-04-09 22:28
Neonlight schreef:
KMD, jij hebt dadelijk ook een refractometer te koop staan?
Als tie dan nog niet overleden is wel, ja. Nee, geintje, ding hoeft niet weg. Moet wel binnenkort op zoek naar een extra KPN Iriscamera, deze leeft op Ducktape maar hangt inmiddels al een paar weken goed vast
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 22-04-09 22:30
Ik denk dat we er dan 3 tegelijk aan kunnen bieden, frenia er ook nog bij.
Meavey
Geplaatst: 22-04-09 22:31
Ik heb ook weer eens buiken foto's gemaakt. June dag 341, ben gewend dat ze wat overtijd gaat uier is wel strakker al, kan nog wat meer en kegelen. Ik denk tegen/van het weekend.
Daisy dag 315, vorig jaar was ze ook bijna 3 weken eerder als 11 maanden. Uier is al flink aar nog zacht.
En de paardjes zijn niet de enige die kinders gaan krijgen. Sommige maken gebruik van de paardjes om hun nageslacht lekker warm te houden.
Erhmmmmm, nou, een fiets bij mn ouders (ducktaped), een kapotte fiets hier die niet met ducktape te maken is omdat de band gewoon aan flarden ligt, en nog een werkende fiets hier. Nouja, werkend, achterwiel staat op het punt het te begeven en ook die hangt van de ducktape aan elkaar tja student he
Pantykous
Geplaatst: 22-04-09 22:47
Lief dotje Hiboune! Duimen dat het drinken zo goed gaat!
AR: knap kind! Heb je al enig idee welke kant je op wilt met de naam of is het nog een grijs gebied?
Westernfreak: Gefeliciteerd!!
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 22-04-09 22:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een schatje Hiboune, hopelijk is de melkbar snel gevonden!
@ Westernfreak, gefeliciteerd!
@ AR, mooi veulen!
ArabianRanch
Geplaatst: 22-04-09 22:56
sokje87 schreef:
AR: knap kind! Heb je al enig idee welke kant je op wilt met de naam of is het nog een grijs gebied?
Er moet nog een merrie bevallen en het ligt eraan wat zij gaat krijgen, ik hoop een merrietje, dan heb ik de namen rond Aicha SVA is a.s. zaterdag uitgeteld !
Gem
Geplaatst: 22-04-09 22:56
Dana01 schreef:
dank voor de felicitaties van harte geveuliciteerd allemaal, wat een ukkie Hiboune, cute
Van harte proficiat Dana! Heb je soms een "mijlpaal" bereikt, gezien je onderschrift ?
tinkerbell heeft "korstjes" op dr spenen in 2006 was dat al wat ze had op dag 338 om te bevallen van Chenoa, dus het kàn wel vannacht al denk ik zelf nog niet
Ik ga vrijdagavond naar de musical Tarzan in Scheveningen (Woon in Drenthe). We zitten op rij 1. Al is het de vierde keer dat ik ga, wil toch wel graag heen. En niet zomaar verstek laten gaan.