Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cindybijl schreef:odique schreef:
@ cindybijl: de schade valt gelukkig nog mee. Waar staat ze nu in dan? Boeren en praten... succes
Ze staat nu vast in een soort stand, links en voor dr een muur, rechts staat een falabella in een gefabricheerde box(!) ze kan 90 graden draaien ongeveer.
Boeren en praten... praat me er niet van! hij zei dat hij geen nee zegt, maar nog ff aan het idee moest wennen, schiet mij maar lek hoor, de hele schuur staat vol met hokjes voor zijn schapen en dan moet hij aan het idee wennen dat er 1 pony in een box komt !!!
maar ja ik wil ook beleefd blijven, want ik krijg altijd wel veel voor elkaar daar, dus frustrerend dat dit niet lukt.
Ik woon in Nibbixwoud, paardje in Wogmeer. Is niet om de hoek bij jou, maar wel leuk dat er ook iemand uit N-H komt!
. Divoza kon er alleen geen garantie op geven dat ik hem op de gereserveerde tijd binnen krijg omdat er zoveel reserveringen zijn voor april
. 

maar dan gaat de storm nu weer liggen en dan moet het toch maar.
Sorry 

wat zien ze er weer geweldig uit, oké een beetje vies, maar dat zijn er wel meer
ze is gedekt door een valk-kleurige hengst (zelf is ze bruin-dun van kleur) vorig jaar had ik een valkhengstje uit haar

en 

odique schreef:[Ik weet precies wat je bedoelt! Een paar jaar geleden stond mijn paard ook nog op een stand. Nu hebben we hem er eindelijk van overtuigd om toch maar op boxen over te gaan. Heb je al met hem gepraat?
nog 49 pagina's en we zitten weer aan de 500 !!

dat heb ik nu ook, in het echt is de buik veel dikker als het op de foto overkomt.
helaas geen papieren, maar is de bedoeling dat de pony voor mijn dochtertje van bijna 10 wordt, pony was super braaf, en nu ik zelf niks te rijden heb, help ik haar toch
geen straf voor mij hoor, haha.

Uier is flink gegroeid vergeleken met gisteren en ze is onrustig, maar dat komt ook door het weer. Ze is een uurtje, tussen de buien door, buiten geweest en ze wilde meteen weer naar binnen. Mijn moeder had vanavond oppasdienst en volgens haar had ze bijna de hele avond rustig gelegen, dus dat wijkt niet af van andere avonden. De slijmprop is er zo goed als uit, aan de smurrie in haar staart te zien. Toch weet ze de spanning erin te houden. Ik mag lekker doorslapen vannacht, mijn moeder gaat 2x kijken
Tot morgen! cindybijl schreef:Fa: hou je shamal of niet?
Succes Marije