om te beginnen cuba gefeliciteerd met je nieuwe baan jammer dat het niet zo lekker gaat met de rest
een mooi klein buikje gezien
neon sterkte met het afscheid van rav iedereen trouwens die afscheid moet gaan nemen van zijn veulen
hier is de situatie nog niets veranderd alhoewel een beetje ik heb voor faye samen met de veulens stalling geregeld, ze gaat terug in nederland staan. zo kan ik ze vaker bezoekken dan nu. helaas nog geen eigen woonruimte gevonden. maar er is ook goed nieuws althans 99% zeker moet morgen dus ook op solicitatie gesprek en het ziet er zonnig uit wat dat betreft. ook is er een nieuwe liefde in mijn leven gekomen of het wat word moet nog blijken natuurlijk, maar zit niet meer te sippen op de bank.
EN natuurlijk kom ik ook mee mutsen in het nieuwe topic lijkt me weer bere gezellig. geweldig idee
Neon: heel veel sterkte en als je je ei kwijt wilt weet je me te vinden he! (en anders frans).
Heb net de confrontatie gehad met mn moeder (en vader) en ben nu vrij.... heb het contact verbroken en hoop dat we mischien ooit weer normaal met elkaar om kunnen gaan. Voel me nu wel beter, ben n hele hoop stress kwijt en nu kan ik weer gewoon verder genieten op mn roze wolk.....
Meisje ik hoop zo dat je eens lekker kunt blijven zweven op die wolk. Kunnen we samen lekker verder zwijmelen bij de jurk e.d. (vergeet de jurk van het bruidsmeisje niet he? )
Ik ga naar stal, nog even voor de een na laatste keer met Rav knuffelen.
Blijkbaar heeft iedereen moeite met lezen. Morgen gaat hij pas weg. Heb hem lekker geborsteld, en hij was superlief. Heb niet 1 keer zijn tanden gezien of gevoeld.
Hier vanmiddag even besproken hoe het spenen gaat gebeuren. We gaan binnekort het hooivak voor een deel leeghalen, kunnen de veulens met z'n 4/5en (even zien hoe het komt) in een mooie grote 'stal'. Lekker warm in het hooivak. Lekker met elkaar.