Nou nogmaals succes en nu ga ik echt naar bed, moet nog druppelen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ProudJustify schreef:@ nicole: ik vind hier een afgedankte glazen bol en volgens mij wordt het voor 11 uur vanavond
Nicole288 schreef:ProudJustify schreef:@ nicole: ik vind hier een afgedankte glazen bol en volgens mij wordt het voor 11 uur vanavond
En wat denk je: om kwart voor elf vanavond geboren
HES HEEFT EEN MERRIEVEULEN!!!
Nicole288 schreef:ProudJustify schreef:@ nicole: ik vind hier een afgedankte glazen bol en volgens mij wordt het voor 11 uur vanavond
En wat denk je: om kwart voor elf vanavond geboren
HES HEEFT EEN MERRIEVEULEN!!!
dees_daan schreef:idd, ze geven het wel aan, en zelf voel je dat het beste denk ik, vorig jaar ben ik nog wel stukken met haar gaan wandelen, waar ze ook echt van genoot, heb haar dit jaar eerst naast de fiets gehad, vond ze ook heerlijk, maar door de scheuren die onder haar hoef zaten toch maar besloten om haar niet meer op het harde te laten lopen todat het geheeld was, ze komt nu op ijzers, en dan kunnen we weer lekker buitenrijden, en komt ze weer voor de kar na een paar jaar, zij wou ook nog wel werken, maar ik voelde dat ze er moeite mee had, soms ook echt naar haar buik kijken, dus ik vond het zo wel goed, lekker longeren en verder rust. ze begint ook al op leeftijd te komen en dit is haar 14e veulen al, dus het kan ook zijn dat ze het daardoor sneller moeilijk krijgt (ook een reden waarom ik liever niet heb dat ze dit jaar gedekt word, ze verliest behoorlijk wat kracht, kan een lange tijd niet rijden, en het rijden is vaak echt een ramp de eerste keren, terug weg metteen omhoog als ze stil moet staan)