Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheSam schreef:Red doet het weer!! (ehhhh... Envy bedoel ik)
TheSam schreef:Ik heb expres de cam van Goldie niet aanstaan, want ik kan dat echt niet aanzien
Sjoert schreef:
TheSam schreef:Ik heb een hele rare zwarte vlek bij Cruella in t scherm?!
Sjoert schreef:TheSam schreef:Ik heb een hele rare zwarte vlek bij Cruella in t scherm?!
Aha, ik ben dus niet de enige
Stephany schreef:Marloes heeft gebeld? Ging het zo slecht met Goldie, Marloes?![]()
Ik heb zo'n half uur geleden ook even bij haar gekeken, maar wilde niet verder kijken omdat ze er zo triest en zielig uitzag....
Annetje schreef:Stephany schreef:Marloes heeft gebeld? Ging het zo slecht met Goldie, Marloes?![]()
Ik heb zo'n half uur geleden ook even bij haar gekeken, maar wilde niet verder kijken omdat ze er zo triest en zielig uitzag....
Merrie ging steeds liggen, ademde zichtbaar sneller dan normaal, liep rondjes en zag er ongelukkig uit. Daarom heeft ze gebeld.
Was de vlek geen vlieg op de cma trouwens?
Annetje schreef:Was de vlek geen vlieg op de cma trouwens?
Kimmes schreef:Kim heeft nu 2 veulentjes gehad en ik vind het ook wel genoeg zo Stephany.
Als de bevalling naderde,dan werd ik helemaal zenuwachtig;zou het allemaal wel goed gaan?
Het fokken zit er voor mij op,hoor.
Zeker als je dit zo allemaal ziet