Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
corinadrenth schreef:hoe kijken jullie tegen aan.
opzich wil ik wel het veulen showen op de hengsten show. maar ja die rhino he...
immii_clarr schreef:corinadrenth schreef:hoe kijken jullie tegen aan.
opzich wil ik wel het veulen showen op de hengsten show. maar ja die rhino he...
Lastig inderdaad. Maar wat voor hengstenshow is het? Word hij live online gepresenteerd ivm corona? Of als het online is, kunnen ze dan niet vooraf wat beelden bij jou thuis maken?
baudyh schreef:corinadrenth schreef:hoe kijken jullie tegen aan.
Je hebt toch al zo veel Corona regels dat je al niet dicht bij elkaar mag komen.
Ik neem aan dat je daar heen gaat , je ding doet en dan hop in de trailer weer naar huis.
Zo moeten dingen nu. Dus dan zou ik wel gaan.
Maar niet als ze daar op stal moeten.
KahluaB schreef:corinadrenth schreef:hoe kijken jullie tegen aan.
Behalve ,rhino, heb je nog een ander risico; met het vervoeren kan er ook iets mis gaan.
Ik zou de hh vragen of hij een verzekering daarvoor afsluit.(toen ik met mijn merrieveulen naar de afstammelingenkeuring in Ermelo ben geweest werd dat door de hh geregeld)
Ik zou anders het risico niet willen nemen .
Je zou ze ook bij je thuis kunnen uitnodigen ?
AnsoDM schreef:Laurentii echt een knap veulen is ze! Ook al ben ik niet zo voor vos of toch in het algemeen niet een ‘effen’ kleuren behalve dan zwart![]()
Vulina: spannend! Hopelijk houd ze je niet langer meer in spanning!
Dddara. Fijn dat de zweer ze uit is.
Sunnyhors!ik verlang ook wel tot die mijlpaal!! Knappe tinker!!
Hier dag 297 en zo komen we langzaam dichterbij bij die 300
[ [url=m/A7u6Wq.jpg]Afbeelding[/url] ]