Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suffie schreef:Ach Janinevv, dat is minder leuk nieuws, sterkte voor jou en voor Beauty. Voor de merrie zou ik zeker AB regelen én pijnstilling. Zo te zien is ze behoorlijk ingescheurd, dit kan natuurlijk ook inwendig zijn en je wilt niet dat dit gaat ontsteken. Daarnaast is de nageboorte er niet in een keer afgekomen, dus het is wachten op narigheid![]()
Ik zou je andere merries zeker onder toezicht plaatsen, ik meende eerder gelezen te hebben dat je de hoogdrachtigen al in het weitje voor de keuken had gezet. Een camera en alarm zijn geen wondermiddelen, maar je leert er wel het gedrag van je merrie door kennen. Daarnaast waren de uiers die je de laatste keer plaatste toch wel serieuze uiers voor mij. 's Nachts op stal geen optie?
Janinevv schreef:suffie schreef:Ach Janinevv, dat is minder leuk nieuws, sterkte voor jou en voor Beauty. Voor de merrie zou ik zeker AB regelen én pijnstilling. Zo te zien is ze behoorlijk ingescheurd, dit kan natuurlijk ook inwendig zijn en je wilt niet dat dit gaat ontsteken. Daarnaast is de nageboorte er niet in een keer afgekomen, dus het is wachten op narigheid![]()
Ik zou je andere merries zeker onder toezicht plaatsen, ik meende eerder gelezen te hebben dat je de hoogdrachtigen al in het weitje voor de keuken had gezet. Een camera en alarm zijn geen wondermiddelen, maar je leert er wel het gedrag van je merrie door kennen. Daarnaast waren de uiers die je de laatste keer plaatste toch wel serieuze uiers voor mij. 's Nachts op stal geen optie?
Klopt, was wel serieus uier maar sochtends zette het niet door later dus wel..
Da heeft niks gezegd over AB moest alleen bellen wanneer ze niks wilde eten maar ze eet en drinkt goed.
Denk dat ook erg lijkt door het bloed en de zwelling?
Ja ze gaan zo voor het huisje staan want denk dat de volgende alweer in aantocht is.
suffie schreef:suffie schreef:Ach Janinevv, dat is minder leuk nieuws, sterkte voor jou en voor Beauty. Voor de merrie zou ik zeker AB regelen én pijnstilling. Zo te zien is ze behoorlijk ingescheurd, dit kan natuurlijk ook inwendig zijn en je wilt niet dat dit gaat ontsteken. Daarnaast is de nageboorte er niet in een keer afgekomen, dus het is wachten op narigheid![]()
Klopt, was wel serieus uier maar sochtends zette het niet door later dus wel..
Da heeft niks gezegd over AB moest alleen bellen wanneer ze niks wilde eten maar ze eet en drinkt goed.
Denk dat ook erg lijkt door het bloed en de zwelling?
Ja ze gaan zo voor het huisje staan want denk dat de volgende alweer in aantocht is.