Bij Fien zit er nu ineens ook schot in de zaak . Banden zijn veel slapper geworden en dr uier en dan met name bij de spenen staat er meer druk op. Geloof nooit dat het komt vannacht maar met een maiden weet je het natuurlijk nooit. Ik ben al lang blij dat er weer wat verandering is.
Oeh ja! Ik heb trouwens geen idee wat kleur kansen zijn bij onze dames.
peetjjuh
Geplaatst: 20-05-16 22:36
Even spam!
Reageer nu wat minder, maar lees natuurlijk af en toe weer bij! Drukke periode met school en uit het werk genoeg te doen met zo'n kleine erbij in de wei! Het is allemaal wel wennen, vooral het 'loslaten' als ik moet werken hihi..
Succes met waken voor een aantal!! Komt weet mooier weer aan later deze week!
Fotsy
Geplaatst: 20-05-16 23:09
Succes aan de wakers en morgen geven ze mooi weer dus tijd voor nog paar veulens
Oh Cynthia de dreiging heeft geholpen
Angelspam ook weer vorderingen, goed zo
Cantate doet even tegendraads maar nu vullen voor goed he en palo merries duren ietsje langer he
Noisy knappe dikke buik
Oh azara al nieuws van da
En zag nog een buik die er met een pony vandoor ging zeg, heel bijzonder mams en dochter samen drachtig
Ella nog vorderingen, met maidens blijft het afwachten wat ze doen natuurlijk, voorspelbaar of onvoorspelbaar, voor zover merries ooit voorspelbaar kunnen zijn.
Hier hebben we weer wat vooruitgang. Ik kan vannacht nog lekker slapen maar we krijgen inmiddels wat "uit" het uier Dat je zo blij kan zijn met een druppel hahaha
Ik merk dat ik ook onrustiger slaap en zo snel mogelijk naar Dais wil om te checken of alles nog rustig is.
Stel dat het morgenavond nog niet spannend genoeg is om op stal te blijven slapen, rij ik maandagochtend echt eerst bij Dais langs (rond 6 uur) voordat ik naar mijn werk ga. Anders zit ik echt niet lekker.
Ik sta momenteel op met fien en ik ga er mee slapen.
Vannacht schrok ik wakker omdat ik dacht ze een prachtig palomino hengst veulen had gegeven. Al snel bleken dromen weer bedrog.
Baby fien zit dus nog veilig binnen. Wel merk ik aan haar dat languit liggen niet meer zo comfortabel is en ze kijkt ook alleen maar naar dr buik. Maar we tellen gewoon vrolijk verder met dag 351.
C2012
Geplaatst: 21-05-16 08:59
Duidelijke vooruitgang bij Dais!
Venthe 320 dagen (vandaag al 321): het echte aftellen kan beginnen!
Bolle buikjes, janinevv. Wanneer verwacht je de eerste veulens?
Ik kijk elke ochtend, in de hoop dat leonoor een veulen heeft. En weer niet!
fessie_lover
Geplaatst: 21-05-16 09:10
Hallooo! Mag ik mij ook melden in dit topic? Ik lees al een tijdje mee en wil dan ook iedereen feliciteren met hun prachtige veulens.
Dan zal ik mijn merrie voorstellen: Exception, 7 jarige merrie van Diarado x Candillo Drachtig van Akarad Hero Z (v. Aganix du Signeur) De toekomstige ouders: