Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga zo voeren en zien of hij zelf de uier al heeft gevonden, zo ja, dan kom ik later vannacht nog even kijken hoe het is, maar het wordt dan een rustig nachtje

naja met de zwarte en de donkerbruine ben ik helemaal happy dus kan goed zijn dat ik die stiekem hou
ben namelijk in luve haha ShamalArabs schreef:het is een hengst, met nadruk op zonder JEhij is flink en ze had echt hulp nodig. Duurde lang voor ze doorzette, 1 been lag achter het hoofd dus die moest ik nog zoeken. vos (uiteraard vos x vos) sabino en wrs ook vast wel rabicano. 4 witte benen en aparte bles. En toch op stal, ze hield het op buiten en stond te zeuren dat ze NU naar binnen wilde....

en nu ziet ze er uit alsof ze behoorlijk drachtig is
dus ze is inderdaad "iets" te dik. Natuurlijk hadden haar speknek en overdreven ronde billen dit ook al een beetje verraden
vanaf een bepaalde hoek lijkt zijn bles op een zeepaard, en vanaf een iets ander hoekje weer een eend, maar van vooraf vind ik het weer meer een kabouter (of iets met een hoed op iig
)