Ja k weet maar als hiba dat had dan kwam er baby hihi
_sioux_
Geplaatst: 15-04-12 11:11
AZ gefeliciteerd met de kleine man!!....
wat gaat het hier tegenwoordig toch snellll kan het haast niet meer bijhouden!....
iedereen die een mijlpaal heeft behaald gefeliciteerd! en iedereen die een veulentje heeft gekregen en die ik nog niet gefeliciteerd heb..GEFELICITEERD
ik moet nog ongv een kleine 80 dagen wachten tot dat het zo ver is
Muzefee,peetje en AZ gefeliciteerd met de veulentjes
Pauk: Het zal vast niet zo heel lang meer duren nu!
Foss: gefeliciteerd met de mijlpaal!
Bimmetje: Uier lijkt nog voller te kunnen maargoed dat kan zo gebeurt zijn dus denk ook binnenkort een veulen voor jou!
Poesnoes: Gefeliciteerd met de mijlpaal
Joto: ook jij gefeliciteerd met de mijlpaal!
Nou wij hebben hier nog niets.. maar wel ander leuk nieuws.. Gisteren naar de hengstenkeuring geweest met coco en rico van het nmprs. Nou op een gegeven moment durfde ik de ring niet meer in.. Er werden paardjes afgekeurd waarvan ik dacht.. Nee die!! dat kan niet... En veel mensen hadden dit dat het gewoon echt niet kon van sommige.. Ook wel veel terrecht.. Magoed Rico(van mijn vriend) die haalde een 3e premie die liep gewoon niet goed mee en liet zen eigen echt niet zien.. En toen mijn trots Coco heel veel mensen waren verliefd op hem vanwege zijn leuke silver dapple bonte kleur, hij haalde een 3e premie omdat hij iets ras miste en toch nog wel in overconditie was.. We hadden ook maar 1 maandje om te trainen dus volgend jaar beter Maar mag vast wel even foto tje laten zien van mijn knappe vent hier:
Ik ben compleet op moet ik zeggen. Gisteren hele dag op Equiday gestaan met de producten, was overigens een ongekend succes, ben nog aan het nagenieten! Daarna hebben we de stalbaas opgewacht en die vond de verrassing geweldig! Zal straks even een foto van de versierde stal uploaden.
Clara, dat wordt al een hele knaap hè!
DL, leuk paardje! Jammer dat het 'm net niet is geworden...
Ik zal even een bak thee drinken, zo even broodje bakken en lekker lang douchen, ben nog zo ontzettend gaar.
Muzefee: nou we zijn echt super blij want er waren ik geloof maar vier 1e premies bij de nieuwe jaargang over weet ik hoeveel hengsten er gingen echt hengsten weg zonder premie waarvan ik dacht.. Da kan echt niet!! maja aan de andere kant wel goed dat ze streng zijn.. Volgend jaar weer terug
Fab heeft 3 jaar terug op 15 april op 285 dagen het leven geschonken aan Miracle welke helaas stierf op 18 april.. Vorig jaar kreeg fab na 360 dagen dracht een gelukkig gezond veulen op 18 april..
Nu vandaag op weer 15 april is ze weer precies 285 dagen drachtig.. Het lijkt net of ik het expres heb gedaan, maar besefte het ineen eergisteren.. Vandaag dus snel naar fab gereden en gelukkig ziet alles er nog goed uit.. Vind het allemaal zo'n toeval..
Dustinlover kreeg even kippenvel is wel heel bizar dat t zo weer tegelijk valt Ook gefeliciteerd met t resultaat van de keuring
Neon ook alweer 320 daagjes
Al_Zawraa
Geplaatst: 15-04-12 14:33
Hier even 2 foto's van vannacht, van ons nog naamloze mannetje. Buitenfoto's volgen nog.
Weer een zondagskind (3e op rij) en het is WEER een bruine! Dat is voor Aziza het 4e veulen uit 6 die geen schimmel wordt, waarvan er 3 van de 4 ook van een schimmelhengst waren. Vind het toch wel apart, aangezien de kans op kleur echt aanzienlijk kleiner is dan de kans op schimmel, en toch krijgt ze het steeds weer voor elkaar een niet-schimmel te krijgen.