Tienn schreef:Vandaar! Heeft iemand foto's van zijn merrie op ongeveer 156 dagen??
Vinga is 158 dagen drachtig van haar eerste veulen. Foto is van gisteren.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tienn schreef:Vandaar! Heeft iemand foto's van zijn merrie op ongeveer 156 dagen??
Citaat:De merrie zelf heeft zomerexzeem, maar haar hengst Wessel en veulen Jippie leken het beide niet te hebben. Nu is Jippie ook een beetje begonnen met schuren, en Wessel ook een ietsiepietsie
Chubby schreef:Chub is een Tinker en dus redelijk sober.. En ze krijgt ook een Tinkerbeebje, dus ook redelijk sober.. Merriebrok bevat vooral veel extra eiwitten, wat niet per definitie goed is voor een dergelijk sober ras.. En zoals je zegt: in het wild eten ze helemaal geen brok..
Ze krijgt overigens wel meer van alles: meer brok, meer muesli en stapels hooi naast haar weidegang..
vrijalover schreef:Marlijn Ja, leuk he, iik zie ook weer super veel bekende namen voorbij komenBen ook niet helemaal weggeweest, bijgelezen heb ik wel gedaan maar echt bij was ik niet. Komt wel weer!
Ik zie dat Missy weer drachtig is! Leuk! Welke hengst? Hoelang zijn ze al drachtig?