Iedereen die me tips had gegeven hartelijk bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Juist bij paarden zoals Lee is dat vreselijk leuk te zien als ze lol hebben! Ods schreef:Dan kan je toch alleen maar lachen!!!Juist bij paarden zoals Lee is dat vreselijk leuk te zien als ze lol hebben!
). Ze eet nog als een dijker, voelde wel wat klammig aan vanavond.
).
Marlien ligt nou in bed en Roy moet waken tot 02:00 en dan is Marlien aan de beurt. Helaas pindakaas is hun pc een beetje van slag en daarom doet de Flettiecam het niet....Balen!

) 

?? Lee is van zichzelf nl. helemaaaaaal niet zo
.
? 
Citaat:Op die laatste foto staat ze te kijken zo van:schiet mij maar neer..

Citaat:Nee, Sweety moet het nog even binnenhouden! Alhoewel 318 natuurlijk al wel een heel eind op weg is.

Citaat:320 dagen is levensvatbaar,maar toch nog wel vroeg hoor..
maar verwacht een rustige nacht. Op zn vroegst van het weekend, maar vannacht zeker nog niet... Ze heeft zich afgelopen nacht netjes gedragen, het alarm is niet gegaan dus iedereen heeft lekker kunnen slapen... 
Lekker wat extra's gegeten dus... 
Mac schreef:@TanteMiesje: zou die gastoudermevrouw zich héél erg ongewenst gaan voelen, denk je?
Maar na een uur maak ik een eind aan het gesprek hoor, dan wil ik weg.... Tinkerloos schreef:TanteMiesje,wat heb je een HYPER ava!!

Quinzy schreef:Anders steek ik er wel een stop in
Heb best lol gehad in het lezen van de berichtjes, ben er ook achter dat hoogdrachtige merries Houdini's zijn.