. Pas als het op 4 beentjes staat te wiebelen, dan koop ik een halstertje.Zo te lezen is iedereen vol verwachting en het wachten duurt te lang.
  Het veulen van Famosa wordt ons eerste eigen gefokte veulen. We zijn ook vol verwachting. Ik heb eergister het volle zusje van ons veulen in wording na een tijdje weer eens gezien. (Foto een paar pag. terug). Als het er zo uit gaat zien, dan zijn wij de gelukkigste nieuwe fokkers.
 Met Famosa gaat het heel goed. Ze loopt weer als een nieuwe. De smid was geweest voor de andere paarden en hij heeft Famosa nog niet gedaan. Vanavond maar even bellen, dat mevrouw de koningin weer de oude is en geen pijn meer heeft.
Madam gaat dus gewoon 3/4 keer per week aan de longe
 .                                                         
! Het eerste veulen van Lee ken ik niet, maar dat schijnt een wat groffer type te zijn geweest (hengst was dat ook). Shaney is juist heel fijntjes, maar wel met massa. Mooi model, vind ik. Als ik heel eerlijk moet zijn, heeft Lee hiermee de hengst verbeterd  
 . Ik denk dat je dit heel moeilijk kunt staven, vooral als je de merrie steeds kruist met verschillende hengsten ...                                                         

Word nog wat als de paarden echt gaan veulenen!!