Hallo allemaal! Gisteren is Opium en Amie voor het eerst voor langere tijd (lees:langer dan 10min ) buiten op de weide gemogen. Wat was dat een feestje! Amie was de eerste 20min enkel geïnteresseerd in gras! Dat beestje heeft het gras lang moeten missen! Ondertussen heeft Opium de hele weide verkend, onder toeziend oog van Amie. Wat een gegaloppeer en gebok. Nieuwsgierige blikken alom! Wandelaars die voorbij stappen: ooooouuuuhhhhhh er loopt een veulentje bij!!! Ze hebben een uurtje buiten gelopen. Na het uurtje was de pret voorbij en in Opium haar belang terug binnen gezet. Kwestie van rustig op te bouwen. Haar beentjes zijn weinig inspanning gewoon. Momenteel lopen ze ook buiten voor een uurtje. Wat was het gisteren voor mij wel een hele stap om dat uurtje op de weide, de volledige zorg voor opium aan Amie te geven .. Spannend hoor met zen twee buiten! 1 achterbeen waar ze redelijk op doorzakte staat al bijna helemaal goed recht! Het andere zakt nog een beetje door. Er is geen enkel spoor van manken nog te zien bij Opium! Hoera! Mijn meisjes zijn blij! En dat maakt mij ook blij!
Heerlijk om ze zo te zien genieten buiten, he ? Lekker het zonnetje erop, goed voor de vitamientjes !
joafan2003
Geplaatst: 08-06-14 11:26
Wat een goed nieuws, is jullie echt gegund na alle ellende!
jobamara
Geplaatst: 08-06-14 11:26
Wauw tof ben blij voor jullie en zeker voor Amie en Opium. Geloof graag dat het een hele stap is voor je. Gek he maar zelfs wij vinden ieder stapje van Opium spannend. Fijne dag, en wij duimen verder.
Heerlijk hoor, en ik snap je helemaal dat je het spannend vind. Maar super dat je daar overheen stapt om je beide meisjes te geven wat ze nodig hebben. Gras en zon daar knapt elk paard van op. Zeker na zo'n stressvolle periode.
jorika1986
Geplaatst: 08-06-14 11:49
Ik ben zo blij dat het zo goed gaat met dit kleine grut! Met dit mooie weer binnen is ook niets, dus een uurtje lekker spelen en rennen is zeker niet verkeerd. Goed dat je het rustig opbouwt.
Dat duurt nog wel even hoor dat je ze het liefst in een gouden kooitje wil zetten. Maar wij hadden dat ook hoor liever even voorzichtig dan dat het weer fout zou gaan.
Ohh wat een heerlijk bericht weer! Niet kreupel en al bijna niet meer doorzakken. Dat doorzakken zal je weer zien als ze moe word voorlopig. goede graadmeter om in te schatten hoe en wat. Niet alleen goed en lang genoeg voor Opium maar vast ook voor Amie want die moet weer wennen aan de gras suikertjes enzo. Maar pff wat ben ik blij met jouw updates!!