Iedereen die nog wacht op scan en of dekking Sterkte!!
Izz moet Donderdag weer hengstig worden, als ze dan niet hengstig is halen we haar zaterdag op (heeft al die tijd met de hengst gelopen) en mag ze met de scan van Donna mee... Donna is vorige week gedekt tot het ei weg was, dus allemaal spannund...
Cantate heet voluit Moravita's Cantate. Moravita gebruikt voor de barokke paarden bij hun geboren muziektermen als naam. Leuk jij ook een Cantate, de jouwe is een paar jaartjes ouder zie ik. Ik vind het een echt goede naam.
Balou_lover spannend nog tot donderdag wachten dus... ik duim.
AGarcia ook donderdag zekerheid?
Joto de laatste.... ook donderdag.... Je hebt al een mooi lijstje drachtig. Hopelijk nu ook raak!!
Inowa ha gelukkig Pepper gedekt. super. Filmpje kan ik helaas niet bekijken. Er zit muziek bij die in Duitsland niet afgespeeld mag worden helaas.
AGarcia ik duim ook voor je!! En ook voor jou Joto!!
Kaotictjinta, mooie hengst hoor!!
Blijft toch ook een spannende tijd!!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-06-11 22:23
Kaotictjinta, ook een mooie hengst. Is er voor de Frederiksborger nog een apart stamboek of gaat ie in een deelstaat stamboek (of hoe je dat ook noemt ) in Duitsland?
Balou_lover
Geplaatst: 21-06-11 22:52
Ik moet ff onze 3 weken oude beebs spammen!! Ze zijn zooo leuk!! Meet de 3 broertjes....
Om 13.00 uur vanmiddag ga ik met Nena naar de hengst om te schouwen. Als ze afslaat of als we twijfelen wordt ze morgen gescant, toont ze hengstig mag ze nog een keer bij de hengst blijven. Ik denk zelf dat de eerste dekking niet gepakt heeft.
Spannend, ook voor de andere!
Paint-horses
Geplaatst: 23-06-11 08:33
Wordt weer spannend vandaag, ik duim ook mee voor jullie
Inowa mooi zo en nu weer afwachten, mooi meisje op het filmpje wat kan die lopen.
Balou_lover wat een schatjes
Tjinta
Geplaatst: 23-06-11 08:57
Ik duim ook voor de spannende dingen vandaag!!
Ohh die katjes zijn ook zo schattig.
Neonlight Het Frederiksborgerstamboek is in Denemarken. Het Rheinländische Pferde Stammbuch hier in Duitsland heeft een afdeling Frederiksborgers.
Joto
Geplaatst: 23-06-11 09:04
Vardau ook DRACHTIG!!!!
Alle 5 de dames zijn drachtig!
Paint-horses
Geplaatst: 23-06-11 09:07
Gefeliciteerd met de 5 dames gaat druk worden voor jou volgend jaar
Kunnen we daar in elk geval weer rustig over zijn.
Wordt zeker druk, Vardau staat als laatste begin mei in de telling, maar die gaat ook nog wel voor eind april, dus misschien moet ik maar paar weekjes vakantie nemen