Magic_Ice schreef:SA, wat heftig zeg!! Kan een fysio of osteopaat misschien er wat aan doen?
Daar ga ik morgen voor bellen indd.
Ik heb haar zojuist weer gedraaid. ik blijf die binnenkant van de anus die nu naar buiten steekt een beetje griezelig vinden, maar ze heeft iig net ook gemest en dat ging verder netjes. ik weet niet of ze zo wel urine zou laten lopen, het is in ieder geval wel mogelijk zo liggend, maar ik hoop dat ze dat zelf niet te lang wil ophouden. Ze had een poging gedaan om op te staan, dus ze lag 20 cm dichter tegen de voorwand aan. moet ik haar straks bij de volgende draai dus eerst een stukje verschuiven, anders komt ze weer tegen de wand aan. Ze eet haar handje wortelen met smaak en is vrolijk en blij om aandacht te krijgen en ze mist haar boxgenootje, die is natuurlijk even verhuisd van box. Dus nu roept ze hem steeds. Ze heeft net de eerste pillen gehad.
Ik geef haar nu steeds een paar worteltjes zodat de bezoekjes nog wat aangenamer zijn, ze mag wel lekker verwend worden natuurlijk.
Ik was bijna vergeten te vertellen: shanaya heeft sinds 2 dagen geen zucht meer in het kleine beetje uier dat ze heeft, het is leeg! Op zich een goed teken, normaal gaan ze dan harsen daarna... Ik hou haar iig ook streng in de gaten.